Caddy MK1 -88 Diesel, ratlook, camber, sänkning mm.
Tanken är nu att ordna ratlook stuk på hög nivå, ska bli både lägre och fräckare än tidigare smile Även camberinställning är täknt att exprimentera med. Kommer att lägga upp bilder på ombyggnader på bla:... Visa mer
Jo då var det säkert vid ditt jobb jag såg den, på jorbrons industriområde var det.
Vore det inte coolt att ha stående avgaspipor på flaket bakom hytten? Eller känns det för "epatraktigt"?
Jo alla har ju sin egen smak ^^ , om jag till exempel skulle skaffa en caddy mk1'a i framtiden skulle jag nog bygga ett förlängt takräcke som denna bild
Hade funkat dåligt, det vanliga röret tar i backen ibland, så en ljuddämpare hade definitivt skrapat i. Byggde ju helt nytt förra året så känns även onödigt att riva i det igen.
Kör lite chrome editisen på plåtfälgarna en feltema chrome på burk och sen bara fälgbanan så blir det ju flåddfälgar med rusty insida alla nöjda å glada.
Hade pipa bak hytten på en caddy för ett tag sen, inget att rekommendera och man vill kunna föra en konversation eller lyssna på nån form av musik i bilen haha.. Du har inte några breddade plåt du vill sälja? Har nämligen en röd mk2 caddy som skulle passa bra i det
TommyThomas: Centrum av fälgarna tänker du då? skulle kunna funka och se rätt bra ut, vi får se vad det blir av : )
Eliiaasson: Jo det är ju gött att kunna åka utan Peltor Har ett par 15" som jag tror är 9", som blir till salu efter bugrun. Sitter i dagsläget på polarens Jetta.
TommyThomas: Centrum av fälgarna tänker du då? skulle kunna funka och se rätt bra ut, vi får se vad det blir av : )
Eliiaasson: Jo det är ju gött att kunna åka utan Peltor Har ett par 15" som jag tror är 9", som blir till salu efter bugrun. Sitter i dagsläget på polarens Jetta.
Kanon, du kan ju höra av dig så fort du kan sälja dom, är det dom med gul kant?