Styla en skoda pickup.

therockie
3 augusti 2014 · 2 Inlägg

Tjena grabbar ( och tösor) har presic införskaffat mig en sleden 96 skoda pickis. Uppenbarligen finns där inte mycket styling grejer ti detta muskel packet. (68 hk). Däremot finns där ganska snygga kjol packet och lampor ti golf 3:an. För mitt otränade öga så är dessa bilarna väldigt lika när det kommer till bred, längd och faktiskt det mesta på bilen.

Så jag antar att det jag vill komma till är. Skulle kjol paket och lampor från en golf 3:a kunna passa denna pärla? Om inte så är falet vad skulle istället kunna passa?

Tacksam för svar. Total nybörjare. tongue

Oves_Bror
4 augusti 2014 · 456 Inlägg

Why? big_smile

growing old is mandatory growing up is optional
it_mutt Avstängd
4 augusti 2014 · 10 388 Inlägg

therockie skrev:
Tjena grabbar ( och tösor) har presic införskaffat mig en sleden 96 skoda pickis. Uppenbarligen finns där inte mycket styling grejer ti detta muskel packet. (68 hk). Däremot finns där ganska snygga kjol packet och lampor ti golf 3:an. För mitt otränade öga så är dessa bilarna väldigt lika när det kommer till bred, längd och faktiskt det mesta på bilen.

Så jag antar att det jag vill komma till är. Skulle kjol paket och lampor från en golf 3:a kunna passa denna pärla? Om inte så är falet vad skulle istället kunna passa?

Tacksam för svar. Total nybörjare. tongue

Framlampor; nej. Golfens är betydligt rundare "in mot grillen" och golfens är inte helt raka i "ytterkant".
Bak; nej verkligen inte.


Bilen bygger ju på/är en version av Felician. Så titta på pryttlar till den istället. Finns det några roliga saker till Skoda Felicia då? Inte en blekaste

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
therockie
4 augusti 2014 · 2 Inlägg

Why? För att det är en bil som dem flesta inte hade stylat vilket gör det till en kul grej.

Har letat till felician men det man hittar till den är så pass fulla att detnästan gör bilen värre.

M_Bergsten
7 augusti 2014 · 30 Inlägg

gör en rejäl sänkning och på med ett par breda fälgar så är du färdig smile

Ta gärna en titt på mitt projekt :) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=298869
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang