om din utväxling där tror jag att det kan vara rätt men jag är absolut inte säker men jag har en e36 320 ifrån 96 och om jag inte missminner mig så tror jag att bilen kanske ligger 500-1k mer varv än din i cirka 100 kilometer i timmen men jag är absolut inte säker
Lackat speglarna vita samt monterat fuskshadowline på den Söker äkta lister ifall nån har?
Lånade LWL:s bakljus, självklart moddade så alla tre fälten lyser
Med lite färg på så syns ju knappt skadan
Såg förjävligt ut i skuffen,,
Luktade apa oxå
Lite renare blev det iaf
Sen igår så blev det cruising i haparanda.. Wheels nats. Bettan skötte sig överlag bra. fick ett litet läckage på utgående slangen från bränslefiltret, löste det med det enda verktyget som fanns till hands. Bmws polygriptång (Y)
Började lite smått med lwl:en, har haft mkt funderingar runt den om jag skulle besikta, byta till dieselspisen eller slänga ner en b35 och göra en m535klon..
Blev alternativ-3...... Köptes som reservdelsbil och så blir det.... Helt sjuuuuukt rostig
Halva frontplåten satt ihop med underredsmassan,, ena stötdämpartornet var lagat med glasfiberspackel och en plåtbit fastspacklad ovanpå.. Andra sidan hade plåten spruckit
Så den demonteras nu och allt godis behålls. Kommer tillfälligt flytta dieselmotorn och lwl:s diffbroms till bruks518:en medans rosten på 524an lagas
Min son upptäckte en e28 på en gård när vi passerade på vägen i 90blås för ngr månader sedan. Efter lite forskande hittades ägaren och en titt och ett bud senare var det dags att hämta... För 3st är ju inte nog många
Valde årets sämsta dag med störtregn men lyckades pricka in lastningen i ett uppehåll Och varför jag var tvungen att köpa en till?? Bronzitbeige med nutriainredning Jaa ännu en 524td Rejält rostiga fjäderbensfästen och jätte äcklig invändigt men motorn går som en dröm
Härlig överdragsklädsel... ett linne
Kommer plocka allt dieselrelaterat till den vita, räcker med ett rostlagningsprojekt
Nån hade dragit sönder pluggarna i diffen så det blev till att rulla fram svetsen igen
Avgaset klart, blev fan bra i slutändan, tar inte i nånstans men tycker nästan den blev för tyst. kör 3tum hela vägen med en rays-dämpare avsedd för volvo 740tic
Dieselkrök såklart
Trodde ni rosten var färdigsvetsad nu?
Tar nog aldrig slut
Uppstartad och även provkörd... laddar bara 1,2 och inte skruvat på pumpen ännu
Fått hem backspeglar till kromsläden och navkapslar till vithajen