3465
Sök

GTA 5 PS4, den enda och officiella tråden

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
9 november 2014
Trådstartare
Vilka här kommer att köpa/ har förhandsbokat GTA 5 till PS4?
Ser ni fram emot något speciellt med spelet? Några förväntningar?
För och nackdelar?

Jag personligen har förhandsbokat det smile Fyller år samma vecka så det blir en present till mig själv big_smile
Och det jag ser fram emot mest, som säkert många andra, det är first person mode. Att kunna glida omkring på gatorna i bil eller gåendes och samtidigt kunna kolla på allt folk som går förbi en. Är sjukt taggad till spelet som nu släpps om 9 dagar!

Vill inte veta av att ni PC-gamers hånar en som köper spel till konsol. Vi alla tänker och prioriterar annorlunda, precis som vi kör och gillar olika bilar.

Annars är alla trevliga personer välkomna att kommentera nedan smile

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

412 Inlägg
10 november 2014
Det skulle väl vara heists då. Att det blir FPS är väl kul när det kommer till skjutandet men när man åker runt och mördar folk eller åker och hoppar på varenda gupp man kan hitta så vill jag alltid köra i 3dje person.

Är inte överdrivet taggad eftersom att jag är lite småless på spelet, har spelat typ varje dag sen releasen fram tills för 2 månader sen. Nu blir det nångång varannan vecka när dom jag lirar med frågar om jag har lust att vara med.

Jag förväntar mig att spelet kommer att flyta på bättre men att det fortfarande kommer vara ganska samma lika, fast med bättre grafik och mera djur i naturen om det nu ska ha någon betydelse.

135
├┼┼
24 R

3 519 Inlägg
11 november 2014
Trådstartare
KennethL skrev:
Det skulle väl vara heists då. Att det blir FPS är väl kul när det kommer till skjutandet men när man åker runt och mördar folk eller åker och hoppar på varenda gupp man kan hitta så vill jag alltid köra i 3dje person.

Är inte överdrivet taggad eftersom att jag är lite småless på spelet, har spelat typ varje dag sen releasen fram tills för 2 månader sen. Nu blir det nångång varannan vecka när dom jag lirar med frågar om jag har lust att vara med.

Jag förväntar mig att spelet kommer att flyta på bättre men att det fortfarande kommer vara ganska samma lika, fast med bättre grafik och mera djur i naturen om det nu ska ha någon betydelse.

Fast det är ju inte endast det som ändrats. Är omkring ett -30tal nya fordon, flera vapen och massa annat också som kommer göra spelet roligare än till ps3.

412 Inlägg
11 november 2014
Vid releasen så är det ju alla DLC-fordon som kommer ingå som standard, och vad jag förstått av senaste Rockstar utskicket jag fick för någon timme sedan är det ytterligare 1 bil och ett flygplan med pontoner som ingår. Givetvis kommer det fler DLC's i framtiden, men det är högst troligt att det kommer till gamla GTA5 också (till PS3 och X360)
Ny musik i radion, är väl ingen game changer men helt klart något som behövs eftersom att det blir uttjatat efter ett X-antal timmar.

Jag kommer köpa PS4 och GTA5 någon gång i slutet av månaden troligtvis och jag hoppas verkligen att det blir mycket nytt och en ny känsla, men någon drastisk skillnad är jag tveksam till. (Utöver möjligheten till att kunna spela i FPS format) smile

135
├┼┼
24 R

3 519 Inlägg
11 november 2014
Trådstartare
Jag kan uppdatera dig lite när jag fått hem spelet. Ca en vecka kvar nu big_smile

412 Inlägg
11 november 2014
Det låter bra det, men känner jag mig själv så kommer jag troligtvis att råka slå till på köpknappen innan det släpps. Jag har svårt att hålla tillbaka när jag kollat på något i ett par veckor. Så slår jag till på ett PS4 nu i veckan bokar jag även in GTA5 på samma gång. tongue

135
├┼┼
24 R

3 519 Inlägg
11 november 2014
Trådstartare
KennethL skrev:
Det låter bra det, men känner jag mig själv så kommer jag troligtvis att råka slå till på köpknappen innan det släpps. Jag har svårt att hålla tillbaka när jag kollat på något i ett par veckor. Så slår jag till på ett PS4 nu i veckan bokar jag även in GTA5 på samma gång. tongue

Då får du hojta till smile

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
11 november 2014
Lite sugen är man. Har tröttnat rätt rejält på Destiny nu.. men känner inte att jag har råd med något spel i år.

6 Inlägg
11 december 2014
den nya monstertrucken å dom andra bilarna dom har visat är de bara för folk som har förhandsbokat ? för hittar inget om de

3 519 Inlägg
11 december 2014
Trådstartare
dodgeram88 skrev:
den nya monstertrucken å dom andra bilarna dom har visat är de bara för folk som har förhandsbokat ? för hittar inget om de

Det vet jag inte. Jag har sett att man kan köpa monstertrucken och andra bilar. Men däremot har jag även hittat en pansarbil, en svart som går utav bara fan och man kan inte skjuta sönder. Grym bil! Kan vara så att de andra bilarna är gömda som denna var. Med andra ord så finns det bara en av dessa bilar i spelet (story mode), och inga andra åker omkring i dem.

Kanske hjälpte dig lite?

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
11 december 2014
Det enda man fick för förbokningen var $1000,000 (500,000 online och 500,000 i stormode) inga bilar alls.
I storymode hittar du duke o'death som ser ut som något från nån mad max film.
I online kan du köpa alla utom duke o'death.

6 Inlägg
12 december 2014
hittar bara dom gamla bilarna som man kunde köpa på ps3/360 online inga av dom nya

3 519 Inlägg
12 december 2014
Trådstartare
dodgeram88 skrev:
hittar bara dom gamla bilarna som man kunde köpa på ps3/360 online inga av dom nya

Då letar du inte på rätt ställe wink
Har för mig att den här "duke o'death" bilen är ute på vischan, står parkerad snyggt och prydigt på en parkering.

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
12 december 2014
En lite speciell sak med duke o'death är att du måste hitta den själv först innan det går att köpa den från warstock sidan.
För spelet är gjort så att när du hittar den en gång och tar och kör den och skulle förstöra den så spawnar den aldrig mer igen, då måste du köpa den.
Dom andra bilarna finns på dom andra bilsäljarsidorna i spelet.

Den står nånstans vid route 68.

3 519 Inlägg
12 december 2014
Trådstartare
Pierre_r skrev:
En lite speciell sak med duke o'death är att du måste hitta den själv först innan det går att köpa den från warstock sidan.
För spelet är gjort så att när du hittar den en gång och tar och kör den och skulle förstöra den så spawnar den aldrig mer igen, då måste du köpa den.
Dom andra bilarna finns på dom andra bilsäljarsidorna i spelet.

Den står nånstans vid route 68.

Fast.. Det där stämmer inte riktigt.
Jag hittade den med Trevor, och körde med den in till stan, där dog jag efter en 4 stjärnig jakt i typ en timme, haha, Men nu finns den bilen alltid att hämta i polishuset.
Jag har inte köpt den

6 Inlägg
13 december 2014
men kan man inte ha nån av dom nya bilarna online ?

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
13 december 2014
User_name: Den är inte förstörd på riktigt då, den är bara beslagtagen av polisen. Skulle du spränga den i småbitar/sänka den i en sjö/havet så är det förstörd och spawnar inte igen.
Jo, alla utom duke o'death men du måste köpa dom om du inte har tur och hittar en som bara kör runt.

3 519 Inlägg
13 december 2014
Trådstartare
Pierre_r skrev:
User_name: Den är inte förstörd på riktigt då, den är bara beslagtagen av polisen. Skulle du spränga den i småbitar/sänka den i en sjö/havet så är det förstörd och spawnar inte igen.
Jo, alla utom duke o'death men du måste köpa dom om du inte har tur och hittar en som bara kör runt.

Aha, men det är ju bara bra för min del big_smile

6 Inlägg
14 december 2014
men hittar inget där man köper bilar heller hehe

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
14 december 2014
Det är bara 4st nya man kan köpa i online.
Marshall monstertruck på warstock sidan
imponte dukes, declasse stallion, dinka blista compact. = översta raden i southern san andreas superautos....
Dodo planet på elitas travel.

Letar du efter dom på en ps3 xb360 så hittar du inte dom eftersom dom är ENDAST på ps4 xbone

Sök