Kinnekulle avklarat.
Bilen gick bra och jag börjar känna mig mer och mer kompis med inbromsningar och kurvhastighet.
Just nu känns det som att jag alltid bromsar 50 m tidigt... Men det går framåt i alla fall.
Ställde om dämparna till hårdare fram sista stinten och bilen blev mer responsiv och väldigt annorlunda (på ett bättre sätt).
Den 29/9 är det årets sista körning för mig på Ring Knutstorp och det blir första körningen på Knutan.
Jag är väldigt laddad (läs orolig) för 120 mil ToR och en fulldag på banan... Skönt att det finns AUX-in på mina Peltorkåpor.
Tiden på Kinnekulle enligt RaceChrono 1:07.53 vilket jag är nöjd med. Som vanligt känns det som att en extra knuff i ryggen inte hade skadat men mina 150 hk är tillräckligt för att ha riktigt kalaskul på banan.
Som synes på bilderna är bilen lite i ofas med höjden mellan fram och bak. Jag har tänkt fixa detta länge men det får ändå vänta tills i vinter då den nya hjulupphängningen åker på. Det gör att det konstant ser ut som att jag bromsar på varenda bild bilen är med på...
Foto av NitraM
![https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xfa1/t51.2885-15/s640x640/sh0.08/e35/11887250_1493308090984908_1351079519_n.jpg]()
Foto av Jimmy Gärling
![https://farm6.staticflickr.com/5701/20952480273_1120d2af3e_z.jpg]()
Foto av Jimmy Gärling
![https://farm6.staticflickr.com/5829/21547417776_27bab3b46f_z.jpg]()
På väg hem från jobbet noterades denna milstolpe.
![https://farm1.staticflickr.com/628/21472433180_725ebc34e9_z.jpg]()