3871
Sök

Led lampor.

VAG-tekniker
21 Inlägg
6 januari 2015
Trådstartare
Det är så här att jag har en Saab 9-3 2001.
några instrument lampor har slocknat och jag vill byta ut dom mot led lampor.
Är det nån som vet vilka led lampor passar direkt på utan men behöver bygga om allt.

Lägg upp gärna några hemsidor som säljer sånt.
Senast redigerat av Polomannen (6 januari 2015)

1 160 Inlägg
6 januari 2015
ebay billigast men tar 2-4 veckor.firmor för många goggla o välj

692 Inlägg
6 januari 2015
Svenska sidor så har du blandannat www.diodhuset.se www.bilupplysningen.se www.xenonkungen.se kanske några av dom har lampor som passar.

Sen som ovan så har du mängder med företag och privatpersoner på Ebay, men 2-4 veckor behöver det verkligen inte ta. Jag har beställt massor med grejer både till MC och bil och det har tagit som lägst 2 dagar och max 2 veckor. Men det varierar från företag till företag såklart,

1 160 Inlägg
7 januari 2015
beställer man från kina tar det tid. men billigt är det
Smoke skrev:
Svenska sidor så har du blandannat www.diodhuset.se www.bilupplysningen.se www.xenonkungen.se kanske några av dom har lampor som passar.

Sen som ovan så har du mängder med företag och privatpersoner på Ebay, men 2-4 veckor behöver det verkligen inte ta. Jag har beställt massor med grejer både till MC och bil och det har tagit som lägst 2 dagar och max 2 veckor. Men det varierar från företag till företag såklart,

Trucker
1 436 Inlägg
7 januari 2015
beställer mycket lampor från ebay jag med, och det går riktigt snabbt, ibland under veckan från kina ibland tar det 2-3-4veckor, beror på säljaren... men klart värt det prismässigt mot svenska priser, betalar hellre 30-39kr inkl frakt för 10st w5w lampor mot en för 49 plus frakt i Sverige... smile fick idag hem två rejält starka med dioder 360grader runt om plus på toppen, som jag beställde förra veckan, en vecka från kina, himla bra smile
Senast redigerat av zleepy (7 januari 2015)

Nothing but
Rock 'n' Roll :)

Sök