Idag har jag beställt flera av dessa!
![https://www1.garaget.org/gallery/images/107/106387/106387-ab7d4508b326c72a733685d56ff0a341.jpg]()
Autoleads SAK-30-nånting.. Adaptrar som man får modifiera något, för att sedan kunna byta ut högtalarna i bakdörrarna.
Nu kommer det bli lite billigare delar ett tag, t.ex. högtalare och kanske lite utvändig styling.
Varför? Jo dels har jag en hel del andra utgifter, bl.a. en FET restskatt (typ en årslön), sen konfererar jag med Stertman och andra aktörer ang. mappning till våren
Jag har tvekat på mappning då bilen är så pass ny (4000 mil) och jag vill ha stämplar i boken etc och kunna sälja den om det skulle behövas.. Men nu känner jag att jag vill ha den extra effekten.
Jag byter ändå olja oftare än serviceintervallet, bilen är min hobby och jag har alltid velat ha en bil med över 300 hästar..
Nu är jag lite kluven bara till vilken väg jag ska gå med bilen.
Jag är lite sugen på stylinggrejer, men nördig som jag är så vill jag inte hänga på en massa plast (extra vikt

).
En sänkning skulle inte sitta fel, men jag pallar inte byta fjädrarna fram, det är så sjukt drygt..
Jag försöker i alla fall få tag på en annan ljuddämpare så jag kan få dubbla utblås, och eventuellt ta bort den främre dämparen..
Några förslag och idéer?