Fälgar går ju att burklacka med bra resultat om man vet hur en slipsten ska dras. Plastidip är ju annars ett bra alternativ även om det är snordyrt i vårt avlånga land.
Vad jag förstått är besiktningens krav att fjädrar ska sitta kvar vid upphissning samt att det ska finnas lite fjädringsväg (godtyckligt som vanligt när det gäller besktningstekniker). Jag har dålig koll på helbilsgodkännande, men så länge du förbättrar funktionen på en komponent ska det väl vara godkänt tycker jag.
Oavsett hur du sänker så kommer bilen börja äta bussningar och dylikt pga att du ändrar geometrin.
Ang bussningar så blir det nog stötigt att åka oavsett om du väljer mjuka eller hårda, då du tänkt sänka bilen. Powerflex blir nog bra.
Jag är emot alla typer av kjolpaket och föredrar cleant, men som tur är så är smaken, likt baken, delad.
Med din budget på 20k kommer du långt ändå, särskilt om du tänkt vänta med mappning till våren.