Hejsan, här kan ni följa mitt nya projekt, en Golf mk2a -90a med 1.8L Rp motor. Jag köpte bilen krockad o håller just nu på o fixar upp bilen som sedan skall lackas om, sen blir det lite fitment - stance och billjud!! (Från sidan... Visa mer
Efter att ha haft körkort snart en vecka o kört strax 100 mil med högsta volym på stereon typ så är man ganska trött i huvudet o lite vill ha mer så idag fick baslådan o monoblocket åka ur o skall säljas Blir o skaffa vinterbil när de är sålt så kommer komma upp en liten tråd på de sen... Har jag jobb nästa sommar kommer de garanterat bli ett betydligt roligare bygge än detta, dock i en kombi!!
Kommer ha kvar denna tråden ifall man får för sig nå tok...
Känner mig gammal är några dagar sedan 3 år passerade haha.
Gammgubbe Nä tiden går fort
tack du men.
Razzmouse skrev:
Efter att ha haft körkort snart en vecka o kört strax 100 mil med högsta volym på stereon typ så är man ganska trött i huvudet o lite vill ha mer så idag fick baslådan o monoblocket åka ur o skall säljas Blir o skaffa vinterbil när de är sålt så kommer komma upp en liten tråd på de sen... Har jag jobb nästa sommar kommer de garanterat bli ett betydligt roligare bygge än detta, dock i en kombi!!
Kommer ha kvar denna tråden ifall man får för sig nå tok...
Hejsan, blir en liten snabbis... :p Ska snart ställa in bilen så har plockat ur alla kablar etc, har sålt baslådan, stora o lilla steget. Nu ska den väl bara tvättas av innan den ställs in om den inte bytts bort innan då ja fått ett bytes förslag, men kommer nog inte bli nå mer ljud i denna utan kommer bli i vinterbilen istället som ja skall hämta hem på lördag! En Golf 2a Ska bli skoj!
Va roligt Golf 2 är inte helt fel de bra och roliga bilar
Kevaz skrev:
Får man fråga varför du ska ha en golf 2 som vinterbil när du har en volvo du kan köra med som också är bakhjulsdriven?
racer-putte skrev:
ÄNTLIGEN har du fattat att vw e det enda rätta
Stagern skrev:
Prem lagd
Volvo_pure_power: Jo de ska bli skoj, nä o sen är dom ju billiga att äga o billiga delar osv, perfekt när man går i skolan
Kevaz: Därför att 240in är i de skicket att den inte bör köras på vintern då de knappt är nå rost, (inte ens under äre nått typ, bara lite ytligt på ett litet ställe) sen äre inte bra för lacken med salt o ena med de andra plus att de blir lite dyrt när den drar ungefär litern o man pendlar fram o tillbaka varje vardag
Idag blev man Volkswagen ägare Inte så jäkla vacker direkt men ska fixas upp! Nån buckla, solblekt o lite rost men kommer duga gott som pendlar bil Tänkte göra ett projekt om den, fortsätta här eller göra ny tråd?