9177
Sök

diffusor mot smuts?

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
10 december 2006
Trådstartare
har beställt en VW GOLF 3 REAR DIFFUSER COMBAT , golf3 blir ju skitiga bak så fort man åker iväg så funkar den här å hålla borta skiten eller har jag fått funktion me diffusor om bakfoten, spelar ingen roll igentligen köpte den för den va snygg men de är ju bra om den gör nån nytta smile

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
10 december 2006
annars funkar en liten vingen i baken på taket riktigt bra mot skiten smile

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
10 december 2006
Trådstartare
jo de sitter ju en ""vinge"" orginal eller de är synd å kalla de vvinge, men den hjälper fan då inget tongue

3 627 Inlägg
10 december 2006
Du har nog fått det om bakfoten, Diffuser är ju "avvisare" .. och i detta fallet så kan det ju lika gärna vara luftavvisare de menar.. det hade vart ganska logiskt om det är en vinge, för jag antar att det är det?

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
10 december 2006
Trådstartare
ToXtreme skrev:
Du har nog fått det om bakfoten, Diffuser är ju "avvisare" .. och i detta fallet så kan det ju lika gärna vara luftavvisare de menar.. det hade vart ganska logiskt om det är en vinge, för jag antar att det är det?

det är en sån här jag menar http://static.garaget.org/archive/1965/16302/16302-328042.jpg

men de sitter ju nånslags vinge orginal på Gti modellerna en liter plastflärp som sticker ut

3 627 Inlägg
11 december 2006
Jaha en sån.. Men jag vettetusan om den gör så mkt nytta mot smuts.. lite är det ju klart att den gör men det stänker ju upp från sidorna och där är det ju fortfarande tomt! Skänkskydd är det enda som funkar riktigt bra!

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Sök