![https://www1.garaget.org/gallery/images/69/68221/68221-34d336e755d2190261ad1c4d51251d25.jpg]()
Var en hel del saker som inte alls var samma lika. Och bra mycket mer än vad jag till och med hade väntat. En del i problemet är att Sam modulen inte är kopplad på samma sätt. Pga dessa så säger till och med Porsche experterna att de e omöjligt att få de att fungera. Men vi vet att alla experter ljuger som den bästa politikern och igentligen menar dom att alla kan lösa detta. Så fuck them

Hur som, problemen som följer med ev lösningar:
Problem 1:
Mätar fanskapet visar något påhittat mät system vid namn Miles..
Lösning 1:
Få hus fanskapet att fungera trotts "att de inte går". Sedan konfugrerar jag den digitala mätaren till metriskt system. Tavlorna blir så avancerade att man bara gör nya. Inte direkt ett problem i detta läget.
Problem 2:
Få kontakterna och stiften på rätt platts så alla mätare talar med varandra.
Lösning 2:
Halvvägs där. Har fått till alla kopplingar så de stämmer med gamla. Nu fungerar delar av instrumentet.
Problem 3:
Huset har en komponent spärr som låser pga imobelizer.
Lösning 3:
Koda in huset mot bilens imobelizer och gift huset med bilen. Detta löser ett annat problem som för att meny knapparna ej går att använda.
Bilden visar hur långt jag kommit nu. Hastighets mätaren fungerar. Tank mätaren fungerar och även olje Temp. Motor Temp och meny knapparna lirar ej så kan ej ställa in huset ännu. I övrigt visar den allt som den skall med ex nivåreglering mm.