3283
Sök

Porsche Cayenne S "Sveriges fetaste (den riktiga) cayenne 2015" Super update wekend

Ett enkelt projekt som så många gånger förr spårar ur helt, nu siktar vi högt o ser till att ha den fetaste Cayennen i sve. Mål för i år är garaget topp 100 o märkes toppen samt vinst i minst en utställning. Följ projektet för... Visa mer

Vestfold chiptuning Stockholm
385 706 Visningar
Projektet avslutat 6 maj 2016
2 405 Inlägg
14 mars 2015
Trådstartare
Känner någon till en firma som har en helrulle hemma för leverans ikväll eller imorgon så e tips varmt välkomna

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

Skrotdosan.se
198 Inlägg
14 mars 2015
Kör på grått du, det finns förmodligen fler gråa bilar så min exklusivitet skulle (om jag hade önskat någon) vara ganska bortkastad ändå wink

Projektråd: Direktörn, eller Geschäftsführer om man är haj på tyska, en ny forumtråd med text och bilder och sånt.
Tidigare: Sagan om skrotdosan, en gammal forumtråd med text och bilder och sånt.

2 405 Inlägg
14 mars 2015
Trådstartare
Håller på o pratar med ett par firmor så får se om jag får tag i något annat coolt innan. Spohie fastnade när jag talade in dig i den

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

336 Inlägg
14 mars 2015
Jag tror att något liknande BMW Estoril Blau eller möjligtvis någon nyans mörkare hade suttit fint. smile

Just turbo power, no real shit.

2 405 Inlägg
14 mars 2015
Trådstartare
Tanken gick lite åt matt blå pearl innan, har ett gång meter i källaren men känns som de blir för mycket på en så stor bil på något sett. Hittade en hexis frozen gray, den var rätt fet ändå

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

17 Inlägg
14 mars 2015
Jag själv har en vän som kör en Bmw 7 serie av nyare modell, han har samma folie som du DOCK i blå pearl...fyfan säger jag bara!!!! äckligt fin nyans i solen så jag vill spy!

Tycker inte det är något fel på "rosa" nyans..men stör ni er på det så ta grå sålänge om det är bråttom smile

följer!

2 405 Inlägg
14 mars 2015
Trådstartare
De e blå pearl i denna. Men finns i vissa vinklar med lite rosa aktigt. Problemet för mig e att den e gräddvit. Ger inte det intrycket jag vill ha sad

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

17 Inlägg
14 mars 2015
psyco skrev:
De e blå pearl i denna. Men finns i vissa vinklar med lite rosa aktigt. Problemet för mig e att den e gräddvit. Ger inte det intrycket jag vill ha sad

hmm jaa förstår dig. Är det sådan nyans du är ute efter?

http://www.aliexpress.com/store/product … 99144.html

precis sådan har min vän

2 405 Inlägg
14 mars 2015
Trådstartare
Exakt samma färg men min e gjord på lite bättre material. Som du ser på bilden på rullen så e filmen lite gul aktiv. Typ grädd vit

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

17 Inlägg
14 mars 2015
psyco skrev:
Exakt samma färg men min e gjord på lite bättre material. Som du ser på bilden på rullen så e filmen lite gul aktiv. Typ grädd vit

precis, såg att du haft ett företag förut med just detta? isf, vad skulle du säga att det kan kosta för en hel bil, rimligt pris? tror min vän betalade ca 15.000kr

2 405 Inlägg
14 mars 2015
Trådstartare
15 000 för foliering på företag med den filmen e väl rimligt. en bil i med den filmen går runt 10 (svart) oftast med material

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

708 Inlägg
14 mars 2015
Ska du ha fälgarna silvriga eller blir det lack på dom? Jag är putsbög in i döden men tror att matt militärgrön med gråa fälgar hade suttit riktigt bra på din om du ska sänka den smile men jag gillar lite udda saker som sticker ut också. Ba ett förslag om det står stilla för dig wink

31 Inlägg
14 mars 2015
borstad aluminium är grymt läckert

2 405 Inlägg
14 mars 2015
Trådstartare
Gnosjo kolla min a3a jag hade tidigare. La den bilen i borstad alu smile linjerna på porschen gör dock att vi inte kan göra denna (duskuterade precis den nämligen) då vi måste bryla linjerna vid stötfångaren o jag har lite tvångs ta kar om att mönster skall matcha varandra

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

31 Inlägg
15 mars 2015
psyco skrev:
Gnosjo kolla min a3a jag hade tidigare. La den bilen i borstad alu smile linjerna på porschen gör dock att vi inte kan göra denna (duskuterade precis den nämligen) då vi måste bryla linjerna vid stötfångaren o jag har lite tvångs ta kar om att mönster skall matcha varandra

Den var snygg smile

2 405 Inlägg
15 mars 2015
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/69/68221/68221-e14aa59b80bf8fb8855b9465ad33e14b.jpg
Ojoj

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

2 405 Inlägg
15 mars 2015
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/69/68221/68221-b12b845849a412c971446378df9a5a4d.jpg
Någon som är sugen på kvällens update? big_smile

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

2 405 Inlägg
15 mars 2015
Trådstartare
Skärm o huv klart, nu e de mat sen e de andra skärmen o sedan stötfångare smile

Sponsor:
Danielssons bilplåt