Saab 9-3 2.0t

Tjenare! är väldigt ny här och har kollat runt på ett flertal olika projekttrådar och blev då riktigt peppad till att göra en egen om min saab. Jag kan inte göra så otroligt mycket för min ekonomi är rätt så dåligt för tillfället eftersom jag är studerande men det som är planerat att göra är det jag skriver nedanför här. Lacka om bilen. Foliera backspeglarna Sportluftfilter Sätta i ett steg 1 Nordic ja och fräscha till bilen i övrigt till en väldigt fin saab. Jag skulle väldigt gärna vilja ha massa med tips på vad man kan göra. Jag kommer försöka vara så aktiv som det bara går och lägga ut bilder på allt, men som sagt är det någon som har några tankar och förslag på vad man kan göra så är det helt fritt att bjuda med sig! Hoppas ni tycker det verkar intressant så får vi se hur det här går. :D
  • 0 Följare
  • 1 081 Visningar
  • Uppdaterades senast 2 april 2015
Teodorfaltsjo
2 april 2015 · 1 Inlägg

Tjenare! är väldigt ny här och har kollat runt på ett flertal olika projekttrådar och blev då riktigt peppad till att göra en egen om min saab. Jag kan inte göra så otroligt mycket för min ekonomi är rätt så dåligt för tillfället eftersom jag är studerande men det som är planerat att göra är det jag skriver nedanför här. Det är en sak jag undrar också och den frågan är riktad mot er som är kunniga inom saab. Jag hade tidigare ett sportluftfilter men det kom ett irriterande fladdrande ljud när dumpen släppte och det lät inte så bra så bytte tillbaka till original luftburken, är det någon som varit med om samma sak och isåfall hur löser jag det så jag får det härliga pyset? Jag har kollat vakuumslangarna och de var helt nya och fräscha så det var inget glapp eller nått i dom, är väldigt tacksam för hjälp.

Lacka om bilen.
Foliera backspeglarna
Sportluftfilter
Sätta i ett steg 1 Nordic
ja och fräscha till bilen i övrigt till en väldigt fin saab.
Jag skulle väldigt gärna vilja ha massa med tips på vad man kan göra.

Jag kommer försöka vara så aktiv som det bara går och lägga ut bilder på allt, men som sagt är det någon som har några tankar och förslag på vad man kan göra så är det helt fritt att bjuda med sig! smile
Hoppas ni tycker det verkar intressant så får vi se hur det här går.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang