Godmorgon! Snart är sommaren äntligen här och de blir många träffar att se fram emot! I helgen var vi till Linköping på deras sista bilträff och där stod vi med Volvosofsweden Så tanken var väl att jag skulle slänga upp lite bilder från träffen och sedan på motorn + lådan som kommer hamna i Murran i vinter!
Har inte hänt så mycket annat just nu men det kommer
Hejsan! Längesen jag var in och uppdatera nu, men det är för att bygget med Murran står still just nu pga att vi måste hitta större garage och lite sånt innan vi kan dra igång! Men iallafall vi var till mantorp och kikade och det är inte dåligt vad sugen man blir på att bli klar! Men nästa sommar så är vi där och då jävlar!
Måste även peta in här att vi köpt en ny bil, en svart 745a med taklucka. Liknar Murran på pricken och kommer också bli ett projekt här senare men just nu prioriterar vi Murran först.
Så hoppas ni är förstående och fortsätter följa trots allt. om inte annat följ mig på instagram: Malinpaananen
Här får ni lite bilder på Murran och på den nya 745an Hade bra så hörs/ses vi!
Ska beställa nya fälgar till 744an och har inte riktigt bestämt mig vilka fälgar som är snyggast. Valet står mellan Rota grid eller Rota GTR men just nu lutar det mer åt grid hållet. Har ni lust kan ni ju gärna slänga in en kommentar om vilka fälgar ni tycker skulle passa bäst av dessa 2 eller självfallet andra oxå