Jetta mk2 gtx 16v en hel renovering

Detta projekt kommer att byggas med andakt för att inte förstöra org stuket för mycket då det inte finns så många gtx då det är en bil att ta tillvara på så den kommer bli hel lackerad andra fälgar coils men org finns kvar så men kan åter ställa men en del ensliga blir det vr6 bromsar runt om sen funderar jag på att klä om stolar och dörr sidor i skin mm det är en början iallafall men ska bli klar med det nuvarande projektet här på garaget
  • 16 Följare
  • 2 629 Visningar
  • Uppdaterades senast 21 september 2015
tette_tette
15 maj 2015 · 270 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/images/105/104127/104127-6b1202187b92cea6c0ac4a36c116dd91.jpg
Ett smak prov på färgen


Det som kommer hända är att bilen i nu läget är ner demonterad och förberedelse för lack är på g då detta projekt inte är prio 1 så kommer detta projekt att ta sin tid 

Förutom den original utrustningen som gtx har så ska jag försöka komplitera med annat roligt bromsar från vr6 runt om och fk coils zender fälgar mm .

Men som sagt så ska jag bli klar med det andra projektet som jag även har en sida på garaget jetta mk2 låg och trevlig brukis

Stol3n_Identity så äre!
15 maj 2015 · 872 Inlägg

Preem lägges! GTX är en speciell bil smile följer även din jetta brukis projekt. smile

Min projekttråd!
Sponsorer sökes! ;)
Garageplats i södra Stockholm sökes! :)
Eat/Sleep/Volkswagen
Volkswagen Passat CC "Graphite" (2010)
Mazda Miata "Mimmi" (1990)
tette_tette
15 maj 2015 · 270 Inlägg

SpendeX skrev:
Preem lägges! GTX är en speciell bil smile följer även din jetta brukis projekt. smile

Man tackar det är ju inget man ser rulla runt i stan varje dag iallafall. Kul att du följer det andra projektet med

Po_mP
20 september 2015 · 325 Inlägg

Dött här, hm

(biltokig)
Po_mP
23 september 2015 · 325 Inlägg

ok, ska bli kul å se resultatet smile

(biltokig)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang