4528
Sök

Sänka effekten

20 Inlägg
7 juni 2015
Trådstartare
Hej jag och min far var idag och kollade på en s4a med rs4 mods och vi båda tyckte att bilen var jätte fint skick. Men vi båda tyckte också att den gick lite för bra då jag inte kört bil så länge. Så nu undrar jag hur man enklast sänker effekten så att den ligger barra en bit över original ?

tacksam för svar mvh/Otto

Cupra_
7 juni 2015
Till att börja med, exakt vad är gjort med bilen? Det är ju där du får börja.
Finns originaldelarna kvar så du kan återställa bilen billigt? Känns ju dumt att köpa delar för att bilen ska gå långsammare tongue

Personligen hade jag bara kört med huvudet och behållt den som den är
Alternativt kollat på en annan bil..

14 380 Inlägg
7 juni 2015
Deception skrev:
Till att börja med, exakt vad är gjort med bilen? Det är ju där du får börja.
Finns originaldelarna kvar så du kan återställa bilen billigt? Känns ju dumt att köpa delar för att bilen ska gå långsammare tongue

Personligen hade jag bara kört med huvudet och behållt den som den är
Alternativt kollat på en annan bil..

Det känns lite så va, som att det är det bästa och billigaste.

/Benny

7 281 Inlägg
7 juni 2015
Sänk laddtrycket bara.

10 164 Inlägg
7 juni 2015
Man behöver ju inte använda alla hästarna under huven om man inte klarar av det.

Kör efter din förmåga.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D

Avstängd
1 418 Inlägg
7 juni 2015
sluta trolla jävla fåntratt

1 224 Inlägg
7 juni 2015
lol

i-vtec Do you?

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
7 juni 2015
träkloss under gaspedalen? wink

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

Avstängd
1 418 Inlägg
7 juni 2015
ja vill ha en toyota supra men råka köpa en med 1500hk hur stryper ja den? ja är idiot och måste trycka gasen i botten hur får ja bilen att inte slira?big_smile

792 Inlägg
7 juni 2015
Varvstopp, 4000varv, öka eftersom ;D

Avstängd
1 418 Inlägg
7 juni 2015
jag har köpt en bugatti veyron hur ska ja slippa få fortkörningsböter? kan ja byta motor till en b18 från en amazon? jag måste ju hålla gasen i botten för jag har aspbergers och mitt specialintresse är att hålla gasen i bott:)

1 450 Inlägg
7 juni 2015
Johan85 skrev:
jag har köpt en bugatti veyron hur ska ja slippa få fortkörningsböter? kan ja byta motor till en b18 från en amazon? jag måste ju hålla gasen i botten för jag har aspbergers och mitt specialintresse är att hålla gasen i bott:)

Hur mår du egentligen?

Don't Hate Me Because I Beat You..Respect Me Because I Teach You

Sök