2921
Sök

Cheva van G20 Byta bromsbackar

15 Inlägg
13 augusti 2015
Trådstartare
Fick en tvåa på bilprovningen vad gäller bromsbackarna fram, dom liksom glappar i längsled (yttersta backen) när jag skulle byta så ser jag att hålet där bulten går igenom är typ för en M14 bult och då kändes det ju inget konstigt med problemet att det glappar... Döm om min förvåning när jag ser att dom nya backarna såg likadana ut...
Monteringssatsen som jag köpte till säger inte så mycket förutom att det följer med ett antal oringar av skiftande storlek!
Nån som har stöt på detta?

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 331 Inlägg
13 augusti 2015
Crawler skrev:
Fick en tvåa på bilprovningen vad gäller bromsbackarna fram, dom liksom glappar i längsled (yttersta backen) när jag skulle byta så ser jag att hålet där bulten går igenom är typ för en M14 bult och då kändes det ju inget konstigt med problemet att det glappar... Döm om min förvåning när jag ser att dom nya backarna såg likadana ut...
Monteringssatsen som jag köpte till säger inte så mycket förutom att det följer med ett antal oringar av skiftande storlek!
Nån som har stöt på detta?

Du har väl skivor fram och då heter det bromsklossar???

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

15 Inlägg
14 augusti 2015
Trådstartare
He he jo men problemet är detsamma ... wink

Sök