Så, jag äger alltså en Volvo S40 2004.. Och på framlyktorna på denna så sitter det torkare(?) som jag avskyr.
Min fråga är om någon här vet var man kan få tag i "lock" som man kan sätta i hålen som blir kvar efter att man har monterat av dessa torkare.
Här är en bild på bilen, jag syftar alltså på de 'torkare' som sitter på framlyktorna, jag vill montera av dessa, och då kommer det ju uppstå ett annat problem, alltså "hålet" som blir kvar. Jag vet att det finns 'lock' som passar då min bror har en likadan bil som har sådana lock (De fanns på vid köp så han har ingen aning var man får tag i dessa). http://imgur.com/8iRE0NH
Jag är inte så hype på bilar, så jag vet inte ens vad jag skall söka på för att hitta sådana på internet, jag har kollat igenom ett antal sidor men utan tur, hoppas att någon här kanske vet.
Tydligen skall täckplugg från Audi A4 funka. Om det är sant låter jag vara osagt. Hittar till en massa andra modeller men inte till denna.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.