"blixt-ljus" vart kan man köpa?

beemern .......
20 december 2006 · 2 655 Inlägg

tjena. undrar vart man kan köpa sånna här "blixt-ljus" om de e så dom heter. har sett det på någon styling sida förut men minns inte vilken, har provat leta men hittar inte igen på nån sida.


sånna här pratar ja om, (de som sitter på den vite e30:in)
http://www.youtube.com/watch?v=GDQk0WjGWHM

ktn
20 december 2006 · 219 Inlägg

Testa att söka på stroboskoplampor så kanske du hittar ngt.

Även bilen har en drift. Och den är dyr.
DRD
20 december 2006 · 38 Inlägg

Finns på http://www.creatix.se/ under Neon, Effektjus, Glödlampor, Blixljus. har själv 4 st i mina framlyktor.

Mafghan
20 december 2006 · 353 Inlägg

vad ska man med sånt te? Ser ju ball ut men använder man det till någe särskilt?

Enjoy....
beemern .......
20 december 2006 · 2 655 Inlägg

Mafghan skrev:
vad ska man med sånt te? Ser ju ball ut men använder man det till någe särskilt?

som sakt. de e ballt wink

clipz Åk brett
20 december 2006 · 37 Inlägg

Finns för 98 kr på realcar.se under ljus och glöd lampor och sen led och strobbljus

Bre Häng
Nissan 200sx s13 "DRFT" (1990)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
20 december 2006 · 5 753 Inlägg

www.stylingbutiken.se och www.ridetech.se ska ha sånna har jag för mig.. funderar själv på å köpa sånna....


eller vad menar då för nått föresten?? strobb ljus typ eller?? för de jag syftar på är nå blixt lampor som man kan montera i lysen osv

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
SweHedis
20 december 2006 · 238 Inlägg

finns på brl har ja för mig.

JP Samlare
Nightcrusier Jubelidiot
21 december 2006 · 196 Inlägg

hejsan skulle inte köpa sådana om jag var du. var inget ös i dom alls blev jätte besviken sad

dra igång 140 projekt nu
no brain no pain ^^
Warns-Motor VD Wärns Motor
21 december 2006 · 50 Inlägg

Micro har riktiga strobe för fram eller bakljus eller vad man vill placera dessa
kostar 1189:- men är riktigt bra

Volkswagen Beetle "Sound By Wärns Motor Beetle" (1998)
Probelime
29 april 2007 · 39 Inlägg
Thullen
29 april 2007 · 1 653 Inlägg

köp inte de billigaste för typ 129 spän osv... lägg minst 6-800 spän på ett kit annars blir du missnöjd!
Du ska ha de med ringxenonlampor eller hästskolampor, de små raka rören är riktigt fjuttiga, klenare än engångskamerablixtar...

tror det kit du länkade till är snäppet för billigt för att va riktigt bra, klart bättre än de realcar har, men det fins bättre!

jag kommer köpa riktiga Whelen strobkit, det är sånna du har på yutryckningsfordon, då får du tryck i grejerna!

Senast redigerat av Thullen (29 april 2007)

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T
Probelime
29 april 2007 · 39 Inlägg

Thullen skrev:
köp inte de billigaste för typ 129 spän osv... lägg minst 6-800 spän på ett kit annars blir du missnöjd!
Du ska ha de med ringxenonlampor eller hästskolampor, de små raka rören är riktigt fjuttiga, klenare än engångskamerablixtar...

tror det kit du länkade till är snäppet för billigt för att va riktigt bra, klart bättre än de realcar har, men det fins bättre!

jag kommer köpa riktiga Whelen strobkit, det är sånna du har på yutryckningsfordon, då får du tryck i grejerna!

Var köper du det ifrån, hittade denna från USA http://storesense2.megawebservers.com/H … .bok?no=15

Vet dock ej hur mkt det blir med frakt och allt.

Thullen
30 april 2007 · 1 653 Inlägg

Probelime skrev:

Thullen skrev:
köp inte de billigaste för typ 129 spän osv... lägg minst 6-800 spän på ett kit annars blir du missnöjd!
Du ska ha de med ringxenonlampor eller hästskolampor, de små raka rören är riktigt fjuttiga, klenare än engångskamerablixtar...

tror det kit du länkade till är snäppet för billigt för att va riktigt bra, klart bättre än de realcar har, men det fins bättre!

jag kommer köpa riktiga Whelen strobkit, det är sånna du har på yutryckningsfordon, då får du tryck i grejerna!

Var köper du det ifrån, hittade denna från USA http://storesense2.megawebservers.com/H … .bok?no=15

Vet dock ej hur mkt det blir med frakt och allt.

Där har du hittat rätt typ av kit!
Räkna med 20-40$ frakt sen 25% moms och 4% tull på det.
Säg att det kommer kosta dig kanske runt 600 spän skickat och klart.
frakt mm varierar ju väldigt mycket från firma till firma, så bäst är att du frågar dem direkt.

Kolla även ebay, fins massor av Whelen-kit där med upp till 8 lampor, 4 lampor är "standard"-kiten i stort sett.

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T
NMI
30 april 2007 · 1 045 Inlägg

www.be-styling.se
dom har 2 olika modeller,
under Belysning/övrigt

Ford F250 Superduty "Diesel trucken" (2004)
BMW 740D "V8 Biturbo diesel" (2001)
Probelime
1 maj 2007 · 39 Inlägg

Någon som testat någon av modellerna? Den amerikanska sidan skulle ta 90 dollar! i frakt med UPS..

Kettunen
1 maj 2007 ·

www.blueride.se har sådant

Probelime
1 maj 2007 · 39 Inlägg

Ja, vikan konstatera att många har men vilkalyser starkt och bra? Betalar hellre 250 extra för något som syns.

Probelime
1 maj 2007 · 39 Inlägg

Antingen  be styling eller blueride...Be styling e dyrare och har bara två lampor men kanske starkare då? Vad tror ni?

Probelime
7 september 2007 · 39 Inlägg
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang