Hejsan på er alla! Ska börja med en renovering av en Amazon -66. Har införskaffat en B20 som jag håller på och renoverar så jag börjar med lite bilder på det så kommer bilen senare.
B20 block som jag lämmnade iväg till KGtrimmning för borrning till 2,1 och lite fix
Vevstakar som är ombyggda för större kolvbult och balanserade
Låter trevligt med amazonrenovering. Tar och lägger en prem. Vad för topp är det du har?😀
Vet faktiskt inte vad det är för topp. Jag lämnade iväg den toppen jag hade men kgtrimmning tyckte att den var för liten så jag köpte nytt ämne av dom. Hur ser man vad det är för topp?
Blocketfyndade idag så det blev en liten biltur för att hämta hem grejer. Var på jakt efter overdrive lådan men han ville inte sälja den löst så det blev en B20 till på köpet. Ska tvättas rent, gå igenom och lackeras
Låter trevligt med amazonrenovering. Tar och lägger en prem. Vad för topp är det du har?😀
Vet faktiskt inte vad det är för topp. Jag lämnade iväg den toppen jag hade men kgtrimmning tyckte att den var för liten så jag köpte nytt ämne av dom. Hur ser man vad det är för topp?