Japp, det är kul att ligga under bilen och såga... Inte nå trångt eh!
Bara oljereturen kvar nu o jag måste ha rätt dimension på slang sen så!
Byggt om originala bränsle regulatorn så den får ta rollen som en adapter mellan fuel railen och min Aeromotive regulator! bild kommer senare!
Va o bytte gas-tub på svetsjäveln idag å äntligen.. Så nu ska jag svetsa fast v-bandet på downpipe'n så kan jag bygga klar avgassystemet å! Sen inväntar jag nya tändkablar då dom jag fick va mindre brukbara haha..
Kul att se att de går framåt för dig Mycket fin liten snurra du hittat där, ska bli kul att se vad den kan leverera sedan när allt sitter ihop som det ska!
If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"
Kul att se att de går framåt för dig Mycket fin liten snurra du hittat där, ska bli kul att se vad den kan leverera sedan när allt sitter ihop som det ska!
Tack:) ah sjukt spänd jag med! Blir hårdkörning imorgon! har löst funderingar kring placering av wastegaten nu också så här på kvällskvisten!
Blir till att bygga nytt förgreningsrör haha:) 1,75" i diameter va inte nå att hurra för känns det som på återseende, gott nytt år på er hörs nästa år! Och jag inleder året med en tävling med ett fint första pris! Ha de så länge:)
God fortsättning! Imorgon ska ventilerna justeras och tändkablarna klippas till! sen är det bara att börja montera tillbaka vakuumslangar + allt annat övrigt som just nu ligger huller om buller haha! under tiden jag inväntar morgondagen har jag lekt lite med olika fälg typer till kommande sommar säsong, säg gärna vad ni tycker OBS snabb t klippa och klistra i photoshop men ni får en ide om hur det kan se ut
Gomorron! tänkte ge dessa en chans, då mina börjar bli lite sisådär hehe.. Vänstra frambromsen slog de gnistor ur vid en hård inbromsning strax innan jag rev itu henne är säkerligen samma kvalité som om man köper ulligare skivor från svenska återförsäljare.. letar vidare efter ls1 12" framnromsar och ok under tiden. De är en schyst uppgradering till min skönhet!