En helrenovering av lastbil och tanktrailer. Förvänta inga proffs verk, utan är en simpel hobby meckare. Gör det bästa jah kan utav de verktygen och tillgång jag har. Minne efter min far och förhoppningsvis kunna åka på lite... Visa mer
4 dagars ledighet.. varför inte utnyttja denna tiden? Att gå från ena verkstaden till andra. Grunda igår kväll. Blir ut idag och fortsätta idag med lite spackel jobb. Eventuellt lack till kvällen;)
Du är verkligen storkund hos färgleverantören. Du borde få hiskeliga rabatter!!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Du är verkligen storkund hos färgleverantören. Du borde få hiskeliga rabatter!!
/Benny
Nja inte direkt:) ca 35K gick all epoxy och färg åt till hela ekipaget. Då har jag tagit de billigaste alternativet maskinlack som ligger på cirka 350 kr litern. Har dock 20% rabatt på allt jag köper.
Jämfört med lastbilslack som låg på ca 700 kr /liter och personbilslack långt på 1500 litern standrad;)
Wow vad bra det blir, tänk när man är framme vid lack ;-)
Motorer utan turbo suger. Kolla in mina Projekt här.
Audi 80 GTE quattro GTE quattro -86
Audi Urquattro saloon -84 urq sedan
Bruksbilen Citroën eC4 Citroën eC4
Jadu..det kommer bli synd att hänga på någonting på den fina vändskivan, haha.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Oj oj. Blir verkligen fint. Vilket vacker åk detta kommer bli. Blir själv så sugen på ut o köra o drömma sig tillbaka till tiden då de var nya. Grattis till en av de finaste bilarna med rätta hytten.