Så som denna utvecklingen har gått så har jag bestämt mig för att blästra hela bilen (Firma i Sexdrega) kommer nog få jobbet !
Är för mycket att skala av med vinkel slipen samt att jag vill ha den 100 % Rostfri medans den skall byggas ihop igen ! Tror på ett vinnande koncept att få denna bil bra - att inte snåla mig igenom detta bygge
Motorn samt fronten fick lämna ! Gick fort och smidigt !
Mer ställen med fusklagningar ! verkar som hela vänstra sidan är skadade, lite olika ställen. men Klart är högra bättre
Bränsletanken Samt kommer kapa ut reservhjuls baljan ! bygga med ny frisk plåt !
Dock osäker om jag vill ha en balja eller ej ! är ju praktisk ändå !
Gissar denna har suttit för Komfångare fram - den fick åka bort samt skall jag laga hålen bakom !
Äntligen hänt lite ! Åkte ner för att kolla in bmw som har blästras ! Dock tyckte jag plus firman som det står hoss att vi tar allt förutom Taket och gör iordning ,
Runt fönsterna är ganska kassa och rostiga ! Är några ställen fler än jag visste om som måste fixas !
Riktigt najs renovering du gör! vilka överraskningar chassit bjöd på dock med tanke på hur fin den är utanpå Kommer nog bli ruskigt fint när du fixar allt klokt