Efter andra laddningen med Ctek laddaren fick jag liv i det gamla batteriet igen. Det nya batteriet står just nu på laddning och kommer ställas på hyllan i reserv sedan.
Passade på att köpa på mig spindel och yttre styrleder så länge dom går att få tag på original, har redan inre leder liggande. Är inte så längesedan jag bytte allt i framvagnen, men är ändå bra att ha på hyllan.
Passade även på att köpa spolarmunstycke bak och fram i reserv.
Har ju haft denna som "sommarbrukis" fram tills i år och den har rullat ca 700-1000mil varje säsong. Från och med i år kommer den som sagt dock rulla som ren finbil, och det har inte blivit mer än 160mil på mätaren hittills i år.
Passade på att köpa på mig spindel och yttre styrleder så länge dom går att få tag på original, har redan inre leder liggande. Är inte så längesedan jag bytte allt i framvagnen, men är ändå bra att ha på hyllan.