2807
Sök

Tändstift

13 Inlägg
5 augusti 2016
Trådstartare
#1
Halloj
Någon som vet skillnaden mellan NGK BPR6ES och BPR6E? Googlat och letat utan riktigt resultat,går det att köra med 6E eller ska man ta å köpa riktiga 6ES istället? (Volvo 940 ltt, smått trimmad)

Snabbt svar uppskattas!
Mvh

Forummoderator
26 482 Inlägg
5 augusti 2016
#2
Gick inte utveckla din rubrik lite mer än så?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

14 375 Inlägg
5 augusti 2016
#3
_varvstopp_ skrev:
Halloj
Någon som vet skillnaden mellan NGK BPR6ES och BPR6E? Googlat och letat utan riktigt resultat,går det att köra med 6E eller ska man ta å köpa riktiga 6ES istället? (Volvo 940 ltt, smått trimmad)

Snabbt svar uppskattas!
Mvh

Hittade ett forum med lite text. Kanske nåt iaf. http://www.fiatforum.com/cinquecento-se … pr6es.html

/Benny

73 Inlägg
5 augusti 2016
#4
Tror inte du märker någon skillnad, enda som skiljer är utformningen av elektroden smile


13 Inlägg
5 augusti 2016
Trådstartare
#5
Turbotk skrev:
Tror inte du märker någon skillnad, enda som skiljer är utformningen av elektroden smile

Bra, tusen tack för snabbt svar!

Smidd i rostigt stål
933 Inlägg
6 augusti 2016
#6
_varvstopp_ skrev:
Halloj
Någon som vet skillnaden mellan NGK BPR6ES och BPR6E? Googlat och letat utan riktigt resultat,går det att köra med 6E eller ska man ta å köpa riktiga 6ES istället? (Volvo 940 ltt, smått trimmad)

Snabbt svar uppskattas!
Mvh

En bra NGK länk: https://www.ngk.de/fileadmin/Dokumente/ … ode_en.pdf

*** Riktiga bilar har bakhjulsdrift, framhjulsdrift är enbart på gräsklipparn ***


Sök