I denna projekttråd kan ni följa mitt arbete att renovera och snygga till min Amazon hgv från -66 som jag kallar för 50 shades of White pga alla olika vita kulörer som den nu har. Under höst och vinter så kommer bland annat... Visa mer
Glenn eller 50 shades of white börjar bli klar Fortfarande små saker att fixa. Slangen till spolning ska sättas fast, nytt batteri ska i. Men det största som är kvar är justering av förgasarna. Får inte till det dessvärre. Ena förgasaren får för mycket bränsle hur jag än justerar. Någon som har någon vettiga idé hur jag ska göra eller om någon i skaraborgsområdet som vill komma och hjälpa mig?
Beställde även slutsteg till baslådan och nya diskanter som ska i
Glenn eller 50 shades of white börjar bli klar Fortfarande små saker att fixa. Slangen till spolning ska sättas fast, nytt batteri ska i. Men det största som är kvar är justering av förgasarna. Får inte till det dessvärre. Ena förgasaren får för mycket bränsle hur jag än justerar. Någon som har någon vettiga idé hur jag ska göra eller om någon i skaraborgsområdet som vill komma och hjälpa mig? https://www1.garaget.org/gallery/images/57/56397/56397-49f33bdf1f9d6610f41e95e40e0786f0.jpg