Mekplats sökes i Malmöområdet

Vilhelmsson
6 januari 2017 · 48 Inlägg

Hejsan, undrar om någon har en mekplats ledig eller känner någon som har en. Söker i Malmöområdet.

Saab 9-3 (2002)
TurbOla Reservdansk
6 januari 2017 · 6 271 Inlägg

Jag har provat fråga innan också, men verkar lönlöst.

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
6 januari 2017 · 14 056 Inlägg

Jag tror nog att det finns väldigt många garageplatser att hyra men......antingen är dom snordyra eller så får man inte meka i dom. Tyvärr så är det så tror jag. Det känns som att man är lyckligt lottad som har några egna garage på tomten. Inte gratis så klart utan dom ingår ju i huslånet så klart.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Vilhelmsson
6 januari 2017 · 48 Inlägg

Vettemannen skrev:
Jag tror nog att det finns väldigt många garageplatser att hyra men......antingen är dom snordyra eller så får man inte meka i dom. Tyvärr så är det så tror jag. Det känns som att man är lyckligt lottad som har några egna garage på tomten. Inte gratis så klart utan dom ingår ju i huslånet så klart.

/Benny

Det finns många garage att hyra, men precis som du säger så tillåter inte uthyraren mekning...

Saab 9-3 (2002)
Mack Forum- och sitemoderator
6 januari 2017 · 26 149 Inlägg

Va f..en till tråd där det letas mekplats och tråden ligger i fel forum och har bristfällig rubrik.
Flyttar denna och fyller i rubriken. Tänk på detta nästa gång, tack.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Henrik_R
15 januari 2017 · 1 Inlägg

Hej letar också mek-plats i Malmöområdet, har kollat runt ett tag genom andra kanaler och det verkar svårt att hitta en plats. Utbudet matchar inte efterfrågan. Dock troligtvis inte omöjligt att hitta tomma lokaler och dra igång ett eget. Har lite idéer om var det skulle vara någonstans. Skulle ni vara intresserade av det, TurbOla och Vilhelmsson?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang