Hejsan,
Nu skruvar man nån passat 2001 motor här helt plötsligt o inte volvo
Ja ja nog om det men iaf skiten har gått bra i 6k mil utan fel sen jag köpte den bara servats o sett glad ut men nu har jag fått ett problem med skiten jag ej fattar mig på då det ej är en volvo
När den är kall startar den jämnt inga problem,
men kör jag skiten typ 5 mil ( även varm körning hemma bara) så går den som en klocka sen går jag in o handlar nå skit på nån skoter affär o ska ut o starta igen då är den total död, allt fungerar men skiten startar inte mera, inte ett liv får man ur den..
Jag har bytt bränsle filtret nyss i min sketna tanke att det kunde vara det som var felet men ikke d
Inte en felkod att läsa av heller så man står som ett fån just nu då det är frugans bil..
Men är den varm körd o står 2 min så startar den ej mera, lämnar man den i typ 8 timmar (arbets dag) så startar den sen, luft i soppa systemet nja dom luftar väl sj, o den har ju gått 6k felfritt
kamrem bytt för 6k med, ja jag skriver iaf för att få en chans att veta om det är nån sketen givare eller dyligt på dessa som orsakar detta?
får jag inte liv i skiten så är det ju bara hinka ur motor helvetet ur den o lasta ner den i en skattefri 240
MVH