Var kan jag få framlampan bytt en Söndag i Lund/Malmö-trakten?

Ronos
11 mars 2017 · 2 Inlägg

Märkte idag att höger lampa har slocknat och kommer ha dåligt med tid på vardagarna nästa vecka. Jag är inte händig alls så ger mig inte på det själv. Det är en Toyota Yaris så inget utöver det vanliga att byta på. Var kan jag få den bytt imorgon?

Tack på förhand!

Muttley
11 mars 2017 ·

Statoil alternativt preem är ju ett exempel. Krävs troligtvis att du köper lampan och frågar snällt.

666_Beast
11 mars 2017 · 1 863 Inlägg

Åk in på en mack där nån händig jobbar? Inte för att "mackar" är nån mack längre utan en lite matbutik men du kan ju ha tur att hitta nån som kan lite om bilar. Eller fråga nån bekant?

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.
Bwonka
11 mars 2017 · 236 Inlägg

Söndag kan bli svårt... Bäst är ju om du känner någon som kan skruva och är villig att betala en peng för det.

Om du inte ska köra mycket i mörker kan du ju köra på p-ljusen eller dimljusen.
Tyvärr har jag flyttat från Lund, annars hade jag kunnat hjälpa dig.

https://www.youtube.com/watch?v=rPpXkBBfYEU
Makalöst vilken idiotisk konstruktion det är...

Senast redigerat av Bwonka (11 mars 2017)

Ronos
11 mars 2017 · 2 Inlägg

Tack för tipsen. Jag ringde OKQ8 och frågade om de kunde byta åt mig. Det lät lite motvilligt tills det framgick att jag inte menade just nu då de var kort om folk utan imorgon. Då sa de att det borde gå att lösa. Så får sticka dit imorgon:)

Ja jag har sett liknande videos och det där är inget jag kommer få ihop igen efter att ha fått loss det.

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
11 mars 2017 · 14 037 Inlägg

Fyfan vilken jävla konstruktion. Det är ju sjukt helt enkelt!!!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
jaka54
11 mars 2017 · 5 713 Inlägg

Hej!
Tror nog att personalen på OK inte kommer att byta lampa när de märker att man måste mecka så mycket.
Men ...det där jobbet gör man ju lätt hemma så varför inte göra det själv!?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang