4347
Sök

Natt-tråd !

519 Inlägg
18 januari 2007
terazzi skrev:
Fordofilen skrev:
Greatsnyggo skrev:
52 har ja flr mig de var

Äckligt nära då^^

haha ja minst sagt smile
tack för ni stöttar en..

Klart man stöttar dig, hur ska jag annars kunna smiska dig vid rödljusen om du inte klarar kortet? wink tongue

terazzi
18 januari 2007
Fordofilen skrev:
terazzi skrev:
Fordofilen skrev:
Äckligt nära då^^

haha ja minst sagt smile
tack för ni stöttar en..

Klart man stöttar dig, hur ska jag annars kunna smiska dig vid rödljusen om du inte klarar kortet? wink tongue

hahha det va det mest klockrena jag hört på hela dagen ^^
men det får vi ta och kolla senare då wink
Senast redigerat av terazzi (18 januari 2007)

519 Inlägg
18 januari 2007
volvo_glenne skrev:
Fordofilen skrev:
volvo_glenne skrev:

hehe okey, då kan jag förstå varför den är lite instabil tongue

hehe okey, kan tänka mig att den gick fint i kurvorna tongue  jo men de kan ju vara cossie grejjer på den, för oftast så ägs ju xr4x4 av ungdomar så tongue

Vaddå, menar du att det är en busbil lr big_smile
Min hade 27ägare på 19år, det är väl inte mkt:P

hehe ja de menar jag wink hehe skulle själv vilja ha en sån som vinterbil eftersom min nuvarande förmodligen kommer bli för fin för att användas på vintern tongue

haha nja de va väll rätt mkt tongue min har haft 10 ägare tror jag sen 91 å de tycker jag är mkt tongue

Hehe den är mkt rolig som vinterbil, hoppas du gillar att tanka för dom gillar soppa smile
Jag hann aldrig testa den på isen, men den ska tydligen vara riktigt fin där enligt han jag köpte bilen av smile Han hade även en nyare med 2,9 motorn som var en ren isbil...

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
18 januari 2007
Fordofilen skrev:
volvo_glenne skrev:
Fordofilen skrev:

Vaddå, menar du att det är en busbil lr big_smile
Min hade 27ägare på 19år, det är väl inte mkt:P

hehe ja de menar jag wink hehe skulle själv vilja ha en sån som vinterbil eftersom min nuvarande förmodligen kommer bli för fin för att användas på vintern tongue

haha nja de va väll rätt mkt tongue min har haft 10 ägare tror jag sen 91 å de tycker jag är mkt tongue

Hehe den är mkt rolig som vinterbil, hoppas du gillar att tanka för dom gillar soppa smile
Jag hann aldrig testa den på isen, men den ska tydligen vara riktigt fin där enligt han jag köpte bilen av smile Han hade även en nyare med 2,9 motorn som var en ren isbil...

hehe okey, nja man gillar väll inte att tanka tongue men min tar typ bara runt 1,1-1,2 vid riktigt hård körning å runt litern lugn körning å de tycker jag inte alls är farligt för en 2,9 liter v6.a smile

jo kan tänkas att dom är rolig på vintern/isen tongue

nä nu blir de nog film ett tag (om jag orkar, annars kommer jag tillbaka hit tongue)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

519 Inlägg
18 januari 2007
terazzi skrev:
Fordofilen skrev:
terazzi skrev:
haha ja minst sagt smile
tack för ni stöttar en..

Hehe är min bil långsammare än din får jag väl hoppa ur vid nästa ljus och smiska dig direkt ist tongue

terazzi
18 januari 2007
Fordofilen skrev:
terazzi skrev:
Fordofilen skrev:

Hehe är min bil långsammare än din får jag väl hoppa ur vid nästa ljus och smiska dig direkt ist tongue

hahahaha nasty d lät tongue
skulle behöva 70k nu big_smile haha

519 Inlägg
18 januari 2007
volvo_glenne skrev:
Fordofilen skrev:
volvo_glenne skrev:

hehe okey, nja man gillar väll inte att tanka tongue men min tar typ bara runt 1,1-1,2 vid riktigt hård körning å runt litern lugn körning å de tycker jag inte alls är farligt för en 2,9 liter v6.a smile

jo kan tänkas att dom är rolig på vintern/isen tongue

nä nu blir de nog film ett tag (om jag orkar, annars kommer jag tillbaka hit tongue)

Det lät lite faktiskt, scorpion jag plockade motorn låg på 1,2 när man körde snällt och mkt mer när man lekte smile
Iofs är scorpion tyngre och automaten drar ju mer också...

Du är välkommen tillbaka smile

1 256 Inlägg
18 januari 2007
Gubbar läs lite av gårdagens händelser
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=32784

519 Inlägg
18 januari 2007
terazzi skrev:
Fordofilen skrev:
terazzi skrev:

Hahaha jag tyckte det också när jag läste det själv tongue

Bara 70k? Jag skulle behöva några miljoner big_smile

519 Inlägg
18 januari 2007
Jonni skrev:
Gubbar läs lite av gårdagens händelser
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=32784

Den här gubben var för lat att läsa texten, den var alldeles för lång tongue

terazzi
18 januari 2007
Fordofilen skrev:
terazzi skrev:
Fordofilen skrev:

'

hahaha tongue illa illa..
ja man måste börja nånstanns, men om man ska va exakt så skulle jag behöva 310.000 kr wink till bilen och då vore den komplett smile hehe

519 Inlägg
18 januari 2007
terazzi skrev:
Fordofilen skrev:
terazzi skrev:

'

ja man måste börja nånstanns, men om man ska va exakt så skulle jag behöva 310.000 kr wink till bilen och då vore den komplett smile hehe

Hehe du hade verkligen koll på hur mkt det skulle gå åt... wink
Jag kör utan budget, köper när det behövs och slänger kvittona så vet man inte hur dyr bilen eg har blivit tongue

terazzi
18 januari 2007
Fordofilen skrev:
terazzi skrev:
Fordofilen skrev:

'

Jag kör utan budget, köper när det behövs och slänger kvittona så vet man inte hur dyr bilen eg har blivit tongue

haha 3 års planering gör en del ;D, hahah så kan man med göra..
nej ska man ta o lyssna på polisradio se om d händer ngt skoj? tongue haha

519 Inlägg
18 januari 2007
terazzi skrev:
Fordofilen skrev:
terazzi skrev:
'

haha 3 års planering gör en del ;D, hahah så kan man med göra..
nej ska man ta o lyssna på polisradio se om d händer ngt skoj? tongue haha

Haha planering är för quinnor wink tongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
18 januari 2007
orkar inte kolla på film.. men helvete, kollade ut nyss å de hade börjat snöa å kommit säkert 10cm sen jag kollade ut sist för då snöade de inte alls tongue vilken chock big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

519 Inlägg
18 januari 2007
volvo_glenne skrev:
orkar inte kolla på film.. men helvete, kollade ut nyss å de hade börjat snöa å kommit säkert 10cm sen jag kollade ut sist för då snöade de inte alls tongue vilken chock big_smile

Härligt, här regnar och blåser det ist^^ Fel vind dessutom, kan inte gå ut på balkongen tongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
18 januari 2007
Fordofilen skrev:
volvo_glenne skrev:

Härligt, här regnar och blåser det ist^^ Fel vind dessutom, kan inte gå ut på balkongen tongue

haha illa illa hmm   ja här kom de typ 25-30cm i söndags å säkert yttligare 10cm på måndagen, sen vart de tö så snön satt sig lite på tisdag, å idag var de minus grader igen å nu vräker snön ner igen så nu är de snart perfekt skoter före wink jippi! big_smilebig_smile

519 Inlägg
18 januari 2007
volvo_glenne skrev:
Fordofilen skrev:
volvo_glenne skrev:

haha illa illa hmm   ja här kom de typ 25-30cm i söndags å säkert yttligare 10cm på måndagen, sen vart de tö så snön satt sig lite på tisdag, å idag var de minus grader igen å nu vräker snön ner igen så nu är de snart perfekt skoter före wink jippi! big_smilebig_smile

Jag gick ut iaf, lite vatten har väl ingen dött av tongue
Du får gärna behålla snön för dig själv, bara jag slipper den så är jag nöjd smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
18 januari 2007
Fordofilen skrev:
volvo_glenne skrev:
Fordofilen skrev:

Du får gärna behålla snön för dig själv, bara jag slipper den så är jag nöjd smile

dock så gillar jag sommarn, sol, varmt, brudar som springer omkring i kort kort, bara vara ute å fin åka i värmen å solen, ligga på stranden å spana in brudar, dricka en kall öl på en varm solig sommar dag, fiska, ja de finns hur mkt som hellst att dra upp med sommaren, visst är sommaren härlig?

men jag älskar såååå att köra skoter oxå tongue

nä nu blir de sova, känner för att gå å lägga mig tidigt idag (tidigt för mig iaf) så godnatt på er allt folk
Senast redigerat av volvo_glenne (18 januari 2007)

519 Inlägg
18 januari 2007
volvo_glenne skrev:
Fordofilen skrev:
volvo_glenne skrev:

dock så gillar jag sommarn, sol, varmt, brudar som springer omkring i kort kort, bara vara ute å fin åka i värmen å solen, ligga på stranden å spana in brudar, dricka en kall öl på en varm solig sommar dag, fiska, ja de finns hur mkt som hellst att dra upp med sommaren, visst är sommaren härlig?

men jag älskar såååå att köra skoter oxå tongue

GAAAAAAH!!!!!!! Var du tvungen att dra upp allt det där^^
Jag HATAR vintern, ser inga fördelar alls...

Tänk vad fint det vore nu att sitta i en öppen amrikanare med ett fint fruntimmer i knät och en kall öl i näven smile

Sök