hehe städa har ja ju gjort å, fast bara lite ihop plockning av kläder, lite disk och verktyg. ja hade inte motala varit så förbenat långt bort hade ja lätt kommit på en kopp lr 3.
Ähh allt är relativt, det är inte långt om man jämnför med afrika
Nje de e ju iofs sant.. men de mesta e långt när man går
Gå? Det lät inte nyttigt... Vad kan du mer för svordomar?
Ähh allt är relativt, det är inte långt om man jämnför med afrika
Nje de e ju iofs sant.. men de mesta e långt när man går
hmmm...... tänker så de knakar. JO nu vet ja! håll i dej i något jäävligt tungt nu! nu kommer de... MOTION! SNE KAMAXEL! KROKIG VENTIL!!!
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
hmm ja kan en till men den e så ohyggligt jävla ful så då kommer ja må psykiskt dåligt..
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Tack till
hmmm...... tänker så de knakar. JO nu vet ja! håll i dej i något jäävligt tungt nu! nu kommer de... MOTION! SNE KAMAXEL! KROKIG VENTIL!!!
Är du inte klok!!? Tänk om Chrizz ser det där, du och dina grannar kommer ju bannad for life!
AAAAHAHAHAHAHA
Tack till
hmm ja kan en till men den e så ohyggligt jävla ful så då kommer ja må psykiskt dåligt..
Behåll den för dig själv, jag kommer nog hoppa från ballen om du säger den
Ja de lovar ja.. de e helt sinnes sjukt vilka fulingar ja kan...
Tack till
Behåll den för dig själv, jag kommer nog hoppa från ballen om du säger den
Ja de lovar ja.. de e helt sinnes sjukt vilka fulingar ja kan...
Jag tror dig, och du behöver inte bevisa det heller Det förra du skrev är det ju nästan dödsstraff på
Jo ja vet.. ja ska skärpe mej i framtiden men du.. har du msn? ja tänkte gå ut och knäppa ett kort på snön som ramlat ner ska du få se hur en fin vinter ser ut
Tack till
Nä nu kan jag inte hålla mig längre, det måste ut! Toppackning, K-jet, E18, Bult dragen av Stockholmare! När jag slutar skriva så har jag blivit mördad
Nä nu kan jag inte hålla mig längre, det måste ut! Toppackning, K-jet, E18, Bult dragen av Stockholmare! När jag slutar skriva så har jag blivit mördad
Edit: glömde ju den värsta
NEJ MEN NU DU!!!! nu måste vi lugna oss.. fast ja har en på G som måste ut... nu ooohhhhh
SAAB!!!!!
Tack till
Tack till