DRL med släkta bakljus på E91?

Saab-IQ
11 augusti 2017 · 10 Inlägg

Tjena!

Jag köpte en Bmw 320i -07 för några månader och har tänk börja pyssla lite med den för att få den att se lite bättre ut. En sak som jag skulle vilja fixa är DRL liknande ljus på bilen. Skulle gärna vilja att baklysena är släckta när man kör med p-ljus + dimljuset på och att man kan tända baklysena via att vrida ljusvredet till halvljuset igen. Någon som vet om detta går att fixa?

Hybrid_ Forum- och sitemoderator
11 augusti 2017 · 17 486 Inlägg

Svensksåld? Halvljusautomatik?

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Janneutanb
11 augusti 2017 · 7 271 Inlägg

Finns oerhört mycket du kan programmera om bara du köper en kabel och antingen letar fram program eller köper allt färdig.
Brukar inte kosta mer än några hundralappar. Vet dock inte om du kan släcka bakljusen på p-ljus.
Vet att på e60 lci serien kunde man göra nästan allt man kan tänka sig.

Jag körde främst med ncs expert.

Saab-IQ
12 augusti 2017 · 10 Inlägg

Hybrid_ skrev:
Svensksåld? Halvljusautomatik?

Yes den är Svensksåld, saknar halvljusautomatik och angel eyes.

Saab-IQ
12 augusti 2017 · 10 Inlägg

Janneutanb skrev:
Finns oerhört mycket du kan programmera om bara du köper en kabel och antingen letar fram program eller köper allt färdig.
Brukar inte kosta mer än några hundralappar. Vet dock inte om du kan släcka bakljusen på p-ljus.
Vet att på e60 lci serien kunde man göra nästan allt man kan tänka sig.

Jag körde främst med ncs expert.

Har läst lite om det och verkar som att man kan programera om väldigt mycket! Har dock ingen kabel så tänkte mest höra ifall det fanns något sätt man kunde göra det på utan att programmera:) Kommer dock titta mer noga på det när kabel har införskaffats!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang