Vilken e bäst Audi coupe 2.3 lr 2.8?

Blomm3n
10 januari 2007 · 13 Inlägg

Oj, haha aa ja måste skrivit fel för gick nyss å fråga en om ludn låg i skåne för ja var ju nästan 100 på att de låg därXD..aja alla gör vi våra misstag:P

chrille_ skrev:
ursäkta om jag avviker från ämnet men Lund ligger faktiskt i skåne ..
va faktiskt lite roligt att läsa "Jo, men om jag inte tänker fel så ligger lund i småland:P"
vill inte alls dumförklara dig men för mig som bor utanför lund lätt de jävligt skoj smile

// chrille

Chevrolet Camaro "Black Pearl" (1969)
chrille_ Servicerådgivare
10 januari 2007 · 715 Inlägg

haha ingen fara jag fick mig ett gott skratt allafall så se de bara positivt smile

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_
Audi A4 1.8T "Prosport S-line" (2008)
oumi "audiot"
17 januari 2007 · 287 Inlägg

E:et i 2.3E står för insprut från tyskans einspritzung eller hur det nu kan stavas.
Jag har för mig att 2.8an är mkt dyrare att försäkra, skulle enligt uppgift vara dyrare än min stackars s2a, det är tamejfan sjukt, undersök vilken som är billigast innan du bestämmer dig.

Båda bilarna är ganska likvärdiga och om du överhuvudtaget ska ha någon av dom så köp en quattro (fyrhjulsdriven) då det är sjukt mkt roligare. Lycka till, hoppas du blir nöjd med audin sen smile

"... Vi hamnade i alla fall inte på taket"
audi_coupé
18 januari 2007 · 104 Inlägg

min 2,3 som jag hade var nästan lika dyr som min 2,8 quattro att försäkra..jag betalar  4700 helförsäkring helår och betalade 4xxx på 2,3 oxå..

Senast redigerat av audi_coupé (18 januari 2007)

oumi "audiot"
18 januari 2007 · 287 Inlägg

audi_coupé skrev:
min 2,3 som jag hade var nästan lika dyr som min 2,8 quattro att försäkra..jag betalar  4700 helförsäkring helår och betalade 4xxx på 2,3 oxå..

Okok, jag kanske har misstagit mig helt , men har för mig att det var så när jag tittade i alla fall.

"... Vi hamnade i alla fall inte på taket"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang