Du kan i mån av platsbrist byta ut orginalkattarna Gör det snyggt och med rejäla kattar så gnäller de nog inte mycket
Jaa får plats med två lite större om jag sätter dom efter varandra, får se vad jag hittar sen svetsar jag dit de i helgen, kan lägga upp bild på hur de blir så får vi se hur de går haha!:-)
Fått dit tre Kattar, fick plats precis på centimetern utan att behöva bygga om nått utan tog bara bort raka biten, ser ju förjävligt ut men hoppas de fungerar och att de på Bess är okej med de haha..!
Otroligt skönt faktiskt haha, tack! Nu till ett annat bekymmer, tycker den drar otroligt mycket, drar ju fan 3 liter milen även om jag ligger i 80 å kör landsväg :o
Hejhopp! Glada nyheter idag, gick igenom Bess med blanka papper :-D Mycket trevliga besiktningsgubbar, påpekade å skojjade bara om svetsdiffen om att de att de va en konstig axel som drev lika mycket åt samma håll på båda sidorna men sen va de inte mer än de. Avgasvärden 0.0
Förövrigt fick jag beröm om att de va ett häftigt bygge. :-)
Så nu helt reggad samt besiktigad till 2021-01-31.
Hur är karossen på denna annars? Och blev den reggad som 3 liters? Eller 4 liters funkar rakt av?
Tack! :-D
Rostfri under och i skärmarna, haft den i över 2.5 år nu, förövrigt är den rätt bucklig haha, plåten höger bak har blivit utslagen av löst innehåll i bagaget så har stickerbomb där, ser väl fin ut på avstånd men ska man va petig finns det en del :-) Va väldigt fin när jag köpte den och va de tills bakskärmen fick sitt då tänkte jag att de fick bli sladdbil av den haha..!