Halvljuset slocknar när man bländar av från helljuset Volvo 245

Eric_Leif
8 december 2017 · 31 Inlägg

Hej! Skulle behöva lite hjälp från någon här! Har en Volvo 245 som halvljuset slocknar på när man bländar av från helljuset. Är det någon som har/haft samma problem?  Vill tillägga att det sitter orginal kopplat extraljus på som fungerar. Tacksam för svar! Mvh Eric

Volvo 740 GLT "9500mil" (1990)
Jory
9 december 2017 · 75 Inlägg

Har du ett annat ljusrelä att testa med?

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
9 december 2017 · 14 058 Inlägg

Eric_Leif skrev:
Hej! Skulle behöva lite hjälp från någon här! Har en Volvo 245 som halvljuset slocknar på när man bländar av från helljuset. Är det någon som har/haft samma problem?  Vill tillägga att det sitter orginal kopplat extraljus på som fungerar. Tacksam för svar! Mvh Eric

Hur gör du för att få på halvljuset igen?

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Eric_Leif
9 december 2017 · 31 Inlägg

Jory skrev:
Har du ett annat ljusrelä att testa med?

Ljusrelät som går till hel och halvljus eller till extraljusen? Mvh Eric

Volvo 740 GLT "9500mil" (1990)
Eric_Leif
9 december 2017 · 31 Inlägg

Vettemannen skrev:

Eric_Leif skrev:
Hej! Skulle behöva lite hjälp från någon här! Har en Volvo 245 som halvljuset slocknar på när man bländar av från helljuset. Är det någon som har/haft samma problem?  Vill tillägga att det sitter orginal kopplat extraljus på som fungerar. Tacksam för svar! Mvh Eric

Hur gör du för att få på halvljuset igen?

/Benny

Hej! Jag vrider bara till det läget på ljusvredet som det går bara få halvljus på men inte att helljuset kan sättas på , ibland så kan halvljuset gå igång på det läget man har när man ska ha på helljuset oxå mvh Eric

Volvo 740 GLT "9500mil" (1990)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang