Är väl inte direkt några konstigheter med det bytet, men lite bilder, text osv skadar väl aldrig iofs. Kan ju om inte annat vara gott att veta var man "ska" tappa ut glykol osv
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Är väl inte direkt några konstigheter med det bytet, men lite bilder, text osv skadar väl aldrig iofs. Kan ju om inte annat vara gott att veta var man "ska" tappa ut glykol osv
Nej, precis. Det ser väldigt "straight forward" ut. Tack!
//Brådhis
The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Termostaten bytt, det var inga som helst problem när jag klurat ut hur många förlängare och leder jag behövde för att komma åt nedre bulten till termostathuset.
Bilen blir nu varm snabbt och lägger sig stadigt på 92 grader C istället för att som tidigare pendla runt 65-67 grader C.
Tack för hjälpen!
//Brådhis
The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Termostaten bytt, det var inga som helst problem när jag klurat ut hur många förlängare och leder jag behövde för att komma åt nedre bulten till termostathuset.
Bilen blir nu varm snabbt och lägger sig stadigt på 92 grader C istället för att som tidigare pendla runt 65-67 grader C.
Tack för hjälpen!
//Brådhis
Det är när man använt 5 leder och inser att man bara behöver....en till...som det börjar bli tröttsamt
Gott, kan ju vara trevligt med värme nu vid denna årstiden
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!