Fyfan. Idag har det uppgraderats i ljud. vi ska inte snacka om hur mkt plånboken sjönk. Vill inte snacka siffror men vi kan ju säga att jag har ingen lön kvar iaf. Kamran dog under operationen så tyvärr blev d bara 4st.
Igår blev det en update på avgassystemet. Nu sitter det 2.5" hela vägen ifrån katten och så plocka jag även bort 1 burk. så nu finns enbart slutburken. Det var ett helvete att få loss det gamla systemet men till slut lossna det efter lite våld. Ack den som ger sig. hehe Brummar på som bara f*n nu. Det gillar vi Tyvärr så skapa mina cornersplitters i lite när vi skulle köra in bilen. Vi fick köra upp på brädor då bilen skrapa i när ja skulle köra in över gropen. Några ramper och brädor så var problemet fixat.
Började med att sätta en stegmuff ifrån katten. från orginal - 2.5"
HEHE sorry. Har varit sån full fart med lokalen nu det senaste då jag har glömt helt bort korten som jag lova. Ska göra mitt bästa att komma ihåg detta
Började lite försiktigt på ena dörrsidan igår. Planerna var tänka som så att en 8" bas och 6.5" skulle sitta i dörren, men givetvis skulle det vara ngt som skulle jävlas. Fönsterveven !! Testade iaf med en placering med 8" men då stack den ut så förbannat, så ja fläckte skiten och testa 6.5". mkt bättre. Så beslutet blev att jag enbart kmr att ha 6.5" i dörrarna men ska ta mig enu en titt senare och se om det går att lösas. Allt går om man vill. En grej är ju att ta bort veven helt å hållet, men vi får se på det.
Blev att skruva av all plast
Rensad
8" ringen.
6.5" Mkt bättre.
Stör mig på att dom e blåa. ska ses över om d går i fixa annan färg.
Startar om med mätarhållaren. Limmas just nu.
Nya stereon. Riktigt grym. Ingen billig skit !!!!!
Sänkningen. Mkt bättre men hade kunnats sänkts lite till.
Tog mig en sväng till Biltema idag även om ekonomin sa ifrån VÄLDIGT mkt. Men men. Gick runt och plockade lite och hade bestämt mig för att hålla kassan nere på 3 siffrigt, men alla vet hur saker brukar sluta. man handlar för MER än vad man ska. det blev 4 siffrigt. *SUCK* Iaf. D blev lite glasfibermatta, spackelspadar osv.
Måste medge att det var fruktansvärt skoj att greja med glasfibermatta. Mkt roligare än glasfiberspackel.
Tyg över
Polyester
Polyester + Glasfibermatta.
Vrf inte ge sig på A-stolpen när man endåså var igång.
Passade på att springa upp en sista gång innan det blev mörkt för att kolla läget. allt hade stelnat och testning blev första prioritering och resultatet blev som jag trodde. PROBLEM. Plastningen tog emot på instrumentpanelen. Pennan kom fram och sågen. Efter 5 min var problemet löst.
Bört med detta.
Dålig bild. men det är nytt typ. Istället för att formen skulle gå utåt. så går formen inåt nu.