Roligt med 60-tals amerikanare Synd dock att det verkar fastnat Kom och showa till Finland i sommar på American Car Meeting Då skulle jag få se den IRL
Det är inte helt döt. Men just nu håller jag på med bromsarna. Jag va tvungen att börja med de eftersom jag inte hade varken packningar till förknasaren eller tändkablar. Men jag har pillat dit lite el så det är snart dags för uppstart. Men idag har jag pillat dit "kylrören" till lådan. Det tog absolut onödig tid eftersom jag trodde att det va pluggat där så jag bort pluggen som satt otroligt dumt till.. När jag väl fick bort den såg jag att det inte va där röret skulle in. Men nu sitter rören där. Sedan har jag pillat dit ena grenröret(headers). Alla som har satt headers på en Camaro vet att på vänster sidan är det ett rent h*lvete att få dit det. Man måste trä det under ifrån. Men man måste hissa bilen ganska så högt för annars tar röret i backen när man ska vrida upp det. Iaf det va riktigt jävligt. När jag väl hade skruvat dit de så såg jag att de vart skit nära styrhuset så röret åkte bort igen.. Så imorrn ska vi värma på det och pressa in röret lite så det blir bättre frigång. Men det går framåt lite gran iaf..
Kretslopp: Det blir oranget med svarta stripes.
Volvo_dud3: Det blir inte någe åka till Finland i år. Blir nog inget Sverige heller. Det är så mycket kvar.. Men nästa år kanske man tar färjan över.
Jag ska försöka att uppdatera lite men de är ju så fruktansvärt svårt att få med sig kameran.. men nu sitter bakaxeln och kardanen på.. ska försöka fixa lite bromsar idag
Jag vet att jag är kass på att uppdatera.. Men de är så jävla svårt att få med sig en kamera..Men jag har nästan gjort klart indradningen.. Målat golvet och sprutat body på det. lagt in mattan och baksätet är i. Bara dörrsoidorna och stolarna kvar. Sen har jag gjort en del annat också. Bromsarna blev klara men sen såg jag att de va någe som va fel. Mmen de är inte klart än.. Men de händer lite iaf.
Tackar. Jag kan säga att jag just nu håller på att sätta dit skärmen som jag har tagit bort för att komma åt elementet. Och det är ju någon som inte har tänkt till när de byggde bilarna. Jag vill gärna veta hur de gjorde när de byggde bilarna. Och så är stolarna i nu. Och kylarn är lackad och dit skruvad. Om någon vet var de finns bra elfläktar så kan de ju säga till.
Fy fan vad avundsjuk jag är på dig! Är min dröm typ att renovera upp en gammal camaro från 67-69 och sedan ha den. Riktigt roligt projekt mer update kommer bli skitbra det hära
Fy fan vad avundsjuk jag är på dig! Är min dröm typ att renovera upp en gammal camaro från 67-69 och sedan ha den. Riktigt roligt projekt mer update kommer bli skitbra det hära
Jo det är ju många som säger att de är en drömbil.. Jag kan säga att jag är kass på att uppdatera och sedan håller kameran på att ge upp. Men just nu håller jag på att koppla ihop elsystemet. Det är ju inte mycke jämfört med en modern bil men jag kan säga att det är tillräckligt..
Jo det är ju många som säger att de är en drömbil.. Jag kan säga att jag är kass på att uppdatera och sedan håller kameran på att ge upp. Men just nu håller jag på att koppla ihop elsystemet. Det är ju inte mycke jämfört med en modern bil men jag kan säga att det är tillräckligt..
Haha jo är ju som sagt det. Jo el är ju alltid jobbigt hehe, men fixa ny kamera o mer bilder! Vill så gärna se Inte många som har gamla jänkare som projekt här...