2590
Sök

Min framtidsbil :)

TheBabe
14 januari 2007
Trådstartare
Jag har då fundilerat lite på vad jag vill ha för bil i framtiden smile och har kommit fram till detta:

En rosa metallic Beetle (Nya modellen) med två svarta fartränder/viperränder med turbo, dimmljus, kromade fälgar ca 17" och ljusrosa flames på sidorna.

Tror ni att det blir en fin/snygg bil? ^^

1 436 Inlägg
14 januari 2007
Rosa candy och vita viperränder tror jag mer på...

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

TheBabe
14 januari 2007
Trådstartare
Caffe skrev:
Rosa candy och vita viperränder tror jag mer på...

det låter iofs rätt snyggt det med. smile
ska försöka leta efter bilder och så så man kanske får se hur de skulle se ut på riktigt.
tror dock inte att det är så många som har sånna bilar tongue

873 Inlägg
14 januari 2007
TheBabe skrev:

Man kan alltid hoppas wink

Don't get mad, get even.

TheBabe
14 januari 2007
Trådstartare
Sandman skrev:
TheBabe skrev:

Man kan alltid hoppas wink

hehe japp smile jag har iaf aldrig sett en sådan bil xD så jag hoppas att jag blir den första.

terazzi
14 januari 2007
Trådstartare
kanske kan testa leka fram den i Photoshop?

bitter besserwisser
644 Inlägg
14 januari 2007
kan bli lite mycket med både flames och ränder.
kör svarta ränder med 2lagrade ränder en vit och en svart ovanpå som är lite smalare så ränderna blir 2 färgade. och om du vill ha flames kör med väldigt deskreta ghostflames.

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA

1 436 Inlägg
14 januari 2007
Rosa är snyggt, ibland.

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … mage=12048

Det här var annars jävligt snyggt... rosa detaljer

http://www.zatzy.com/showthread.php?t=2 … ht=Impreza

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

TheBabe
14 januari 2007
Trådstartare
jo jag vet att silvrig bil med rosa detaljer är riktigt snyggt.. skulle vilja att hela bilen är rosa emn är rädd för att det kommer bli för mycke.

jag är inte så duktig med photoshop men det ska nog lösa sig smile

och jag tänkte inte ha några flames som verkligen syns.. bara lite liksom ^^ typ när man kör förbi någon ska den personen inte se dom.. bara om man tittar efter..

terazzi
14 januari 2007
Trådstartare
hehe menade om jag skulle ändra den där till dig tongue svårt och hitta fälgarna bara, hatar krom så.. men smaksak helt enkelt smile

Wheel whore
215 Inlägg
14 januari 2007
Kan se den framrörmig..SKIT COOL!!..

Jag skulle också vilja ha en Beetle.En ljusblå med rosa och vita lotusblomor på.I en "rand" på sidorna.Med en lite mörkare metalickblå övergång runt (de är lite svårt att förklara utseendet).20" kromfälgar,heltonat och takräck med surfingbräda på smile..

Grattis föresten tjejen..

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
14 januari 2007
För att vara lite dryg men säger man inte "Min framtida bil" och inte "Min framtidsbil" ursäktar drygheten.. menar inget illa fick det bara på huvudet

Bmw osv..

Jajjemen!
1 512 Inlägg
14 januari 2007
Hittade en bild att utgå ifrån med PS.
http://www.garaget.org/events/?e=61& … age=221632

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.

terazzi
14 januari 2007
Trådstartare
Började på den nu wink hamnar på min sida sen så du kan kolla in den..

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
14 januari 2007
Kollade Blocket lite snabbt och de börjar på drygt 50 000 för ett par dieslar, billigaste bensinaren låg på 60 000... Och de lär ju knappast bli dyrare med tiden - du ska väl inte köpa den riktigt idag...? smile

Kan bli en bra projektbil under utbildningen!

Fast jag tror på rosa och vitt mer, svart blir lite väl hårt på en "mjuk" bil - tror jag i alla fall, men det kan vara helt fel... Det är ju när man vågar gå utanför det förväntade som man kan nå överraskande och spännande resultat... smile

Ska bli kul att se vad terazzi hittar på i PS... smile

// Ellen

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

FreddeK
14 januari 2007
Trådstartare
TheBabe skrev:
Jag har då fundilerat lite på vad jag vill ha för bil i framtiden smile och har kommit fram till detta:

En rosa metallic Beetle (Nya modellen) med två svarta fartränder/viperränder med turbo, dimmljus, kromade fälgar ca 17" och ljusrosa flames på sidorna.

phuu trodde du var en kille först men sen såg jag ditt nick...din bil blir en fin tjejbil!

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
15 januari 2007
Manne skrev:

Synd bara att det är den gamla bubblan. Hon ville ha den nya modellen..

Freddeponken skrev:
phuu trodde du var en kille först men sen såg jag ditt nick...din bil blir en fin tjejbil!

Haha! Lätt bästa kommentaren hittills tongue

vulture skrev:

Jaa! Vilken bra idé. Gör denna bilen till ditt projektarbete! smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

TheBabe
15 januari 2007
Trådstartare
Freddeponken skrev:
TheBabe skrev:

LOL xD

TheBabe
15 januari 2007
Trådstartare
John87 skrev:
Manne skrev:

Synd bara att det är den gamla bubblan. Hon ville ha den nya modellen..

Freddeponken skrev:

Haha! Lätt bästa kommentaren hittills tongue

vulture skrev:

Jaa! Vilken bra idé. Gör denna bilen till ditt projektarbete! smile

Jaa big_smile det ska jag smile men måste ha råd att köpa den först :S

TheBabe
15 januari 2007
Trådstartare
vulture skrev:
Kollade Blocket lite snabbt och de börjar på drygt 50 000 för ett par dieslar, billigaste bensinaren låg på 60 000... Och de lär ju knappast bli dyrare med tiden - du ska väl inte köpa den riktigt idag...? smile

Fast jag tror på rosa och vitt mer, svart blir lite väl hårt på en "mjuk" bil - tror jag i alla fall, men det kan vara helt fel... Det är ju när man vågar gå utanför det förväntade som man kan nå överraskande och spännande resultat... smile

Ska bli kul att se vad terazzi hittar på i PS... smile

// Ellen

jo det där med vitt eller svart får jag fundera på.. det kansek blir bäst med vitt vem vet? smile och nej jag ska inte köpa den iag tongue har inga pengar till det xD

Sök