Det är så att jag har problem med D24an, motorn går runt men den vägrar att tända, pumpen funkar och diesel kommer fram till stiften, har även kollat så att den glör och det gör den. Men den vill fortfarande inte igång.
Nån annan som haft samma problem? Eller har några tips på vad mer jag kan kolla?
Det är så att jag har problem med D24an, motorn går runt men den vägrar att tända, pumpen funkar och diesel kommer fram till stiften, har även kollat så att den glör och det gör den. Men den vill fortfarande inte igång.
Nån annan som haft samma problem? Eller har några tips på vad mer jag kan kolla?
Kollat kompet? Står pumpen rätt? Finns det motorvärmare?
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Kollat kompet? Står pumpen rätt? Finns det motorvärmare?
Ska kolla pumpen imorrn om den står rätt, och motorvärmare finns ikke, och kompet var helt ok