Bmw e91 320i klimat kontroll död.

mercedezz
29 oktober 2018 · 89 Inlägg

Hej

Har en bmw e91 320i 2008 med död klimat kontrolls panel
https://i.ebayimg.com/images/g/xW4AAOSw … s-l640.jpg samma som på bilden. Gick in på affären sen när jag kommer tillbaka efter 20-30 min så är den helt död alltså ingen fläkt eller sätesvärme i överhuvudtaget, hittar inte heller någon specifik säkring till denna enhet heller.
Några idéer?

Audi A5 "A5an" (2013)
axxet Jag ska hjälpa dig..med det lilla jag kan..
30 oktober 2018 · 4 917 Inlägg

jag hade  letat efter en större säkring som är gemensam.

Köp inte grisen i säcken bara..
Masken är odlarens bäste vän..
Dom rike dom kan, VI fattiga försöker..
rcy
30 oktober 2018 · 1 705 Inlägg

Hade precis samma fel på min. Skruvade isär allt för att försöka hitta felet men kunde inte hitta något uppenbart.
Satte ihop allt igen och det bara fungerade, har funkat i över ett år sedan dess.

mercedezz
30 oktober 2018 · 89 Inlägg

rcy skrev:
Hade precis samma fel på min. Skruvade isär allt för att försöka hitta felet men kunde inte hitta något uppenbart.
Satte ihop allt igen och det bara fungerade, har funkat i över ett år sedan dess.

Men vafaan, hittar inga trasiga säkringar heller..

Audi A5 "A5an" (2013)
axxet Jag ska hjälpa dig..med det lilla jag kan..
30 oktober 2018 · 4 917 Inlägg

Då blir det till antingen jaga ifatt ett elschema eller chansmäta på relevanta ställen med multimeter.
Om ingen säkring gått så borde det vara avbrott på en gemensam kabel..
Har du en fylld plånbok så är det bara te å lämna in så slipper du ovanstående..smile

Köp inte grisen i säcken bara..
Masken är odlarens bäste vän..
Dom rike dom kan, VI fattiga försöker..
mercedezz
30 oktober 2018 · 89 Inlägg

Har haft fel säkringsschema till min , den skjuter säkring 60 på min, bytte å de funka i 3min sen for den igen, kan de vara så att fläkten går tungt?

Audi A5 "A5an" (2013)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang