Bränsletrycksregulator får inge tryck i klockan

VictorThelin
24 november 2018 · 5 Inlägg

Hej har en ställbar btr som jag har kopplat in efter orginal btr:n men när jag försöker ställa in den så får jag inget tryck i mätaren den står på 0 hela tiden, har nu ställt in den så bilen går hyfsat bra men står fortfarande bara på 0bars bränsletryck.

Har en Volvo 940ftt -96
Med gröna r spridare
3”lmm
Ny 0,44 Bosch bränslepump
Även lite annat men som inte spelar något roll vid de här tillfället

Skulle vara tacksam på svar på vad som är fel å även en liten guide på hur man ska koppla in den efter org btr:n för att se så att jag har gjort rätt

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
24 november 2018 · 14 041 Inlägg

VictorThelin skrev:
Hej har en ställbar btr som jag har kopplat in efter orginal btr:n men när jag försöker ställa in den så får jag inget tryck i mätaren den står på 0 hela tiden, har nu ställt in den så bilen går hyfsat bra men står fortfarande bara på 0bars bränsletryck.

Har en Volvo 940ftt -96
Med gröna r spridare
3”lmm
Ny 0,44 Bosch bränslepump
Även lite annat men som inte spelar något roll vid de här tillfället

Skulle vara tacksam på svar på vad som är fel å även en liten guide på hur man ska koppla in den efter org btr:n för att se så att jag har gjort rätt

Kanske en dum fråga, men fungerar mätaren?

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
VictorThelin
24 november 2018 · 5 Inlägg

Vettemannen skrev:

VictorThelin skrev:
Hej har en ställbar btr som jag har kopplat in efter orginal btr:n men när jag försöker ställa in den så får jag inget tryck i mätaren den står på 0 hela tiden, har nu ställt in den så bilen går hyfsat bra men står fortfarande bara på 0bars bränsletryck.

Har en Volvo 940ftt -96
Med gröna r spridare
3”lmm
Ny 0,44 Bosch bränslepump
Även lite annat men som inte spelar något roll vid de här tillfället

Skulle vara tacksam på svar på vad som är fel å även en liten guide på hur man ska koppla in den efter org btr:n för att se så att jag har gjort rätt

Kanske en dum fråga, men fungerar mätaren?

/Benny

Mätaren fungerar ja

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang