LS3 skrev:
LMM och nya bromsskivor kommer till veckan..
De hela började med läckage i DRC systemet och därav att bilen fick en lång semester från september 2018 tills nu då jag gjort en omfattande service/rep av drivlina, bromsar, chassie etc..
Och då känns det lite tråkigt med detta elektronik trams, tycker själv jag har goda mekaniska kunskaper men då det gäller sånt här då vill man gärna vända sig till dom som kan och har erfarenhet på området!
Har raderat koder ngr ggr och då slocknar motor symbolen och förblir släck ett antal starter ef en rundtur med shopping, kaffe osv men tänds senare, men anti slir symbolen förblir tänd hela tiden..
Och angående prestandan så ere svårt att säga då det är ganska bra tryck i dessa, men som jag skrev tidigare så finns det små små tendenser till ngn slags oro i motorn som känns i ryggstödet, av många som åkt så är det bara 2 som påpekat dessa små oroligheter! därför jag var nyfiken om ngn spole är lite trött på cyl 3 och 6 då jag inte riktigt förstår VCDS fullt ut än..
Då jag är 3e brukaren och bilen just passerat 12.000km så är det ingen sönderkörd RS, men ny arbets vecka, och då får denna tråd vila tills slutet på veckan då ny (förhoppningsvis) LMM kommer! så ska jag ta mig tid och läsa på lite mer om Mr Ross Tech..
Tack för din tid så länge
Mv C/