Caddy 1.9 D 1999 hur kopplar jag glöd på knapp

vincentrichard2
4 april 2021 · 3 Inlägg

Jag har en caddy 1,9 D från 1999 som inte längre vill glöda själv med nyckeln det fungerar bara om jag tar bort det stora svarta reläet och sätter i det igen varje gång jag behöver glöda. Så jag undrar om det är någon som vet hur jag kopplar glödningen till en knapp inne i hytten så jag kan glöda manuellt.Mvh Vincent

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
4 april 2021 · 14 007 Inlägg

vincentrichard2 skrev:
Jag har en caddy 1,9 D från 1999 som inte längre vill glöda själv med nyckeln det fungerar bara om jag tar bort det stora svarta reläet och sätter i det igen varje gång jag behöver glöda. Så jag undrar om det är någon som vet hur jag kopplar glödningen till en knapp inne i hytten så jag kan glöda manuellt.Mvh Vincent

Kan det vara så enkelt att det bara är att köpa nytt relä?

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
vincentrichard2
4 april 2021 · 3 Inlägg

Vettemannen skrev:

vincentrichard2 skrev:
Jag har en caddy 1,9 D från 1999 som inte längre vill glöda själv med nyckeln det fungerar bara om jag tar bort det stora svarta reläet och sätter i det igen varje gång jag behöver glöda. Så jag undrar om det är någon som vet hur jag kopplar glödningen till en knapp inne i hytten så jag kan glöda manuellt.Mvh Vincent

Kan det vara så enkelt att det bara är att köpa nytt relä?

/Benny

Nej tyvärr var det inte så enkelt det har jag redan provat

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang