Volkswagen Golf 1991 Mk2

Tjenare, köpte mig denna igår, en 91as Golf GL, så otroligt fin och tagen hand om. Köpt av en äldre dam som endast kört den i nått år före hon stoppa in den i ett värme garage. Den har 7000 mil i nuläget, Aldrig sett i hela mitt liv en golf som gått så kort. Är fortfarande i chock över det. Alltid fått blanka papper, på varje besiktning. Alltid servad som den ska, och helt rostfri. Ska ju absolut inte göra något med den, förutom fälgar. Men inget eftermarknads grejer, ska va original hela vägen. Den är alldeles för fin för att leka med.
  • 1 Följare
  • 793 Visningar
  • Uppdaterades senast 30 juli 2021
lurkense36a
30 juli 2021 · 32 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/images/240/239139/239139-fd103d96b0cfe1487d20edd606b1332f.jpg

Tjenare, köpte mig denna igår, en 91as Golf GL, så otroligt fin och tagen hand om. Köpt av en äldre dam som endast kört den i nått år före hon stoppa in den i ett värme garage. Den har 7000 mil i nuläget, Aldrig sett i hela mitt liv en golf som gått så kort. Är fortfarande i chock över det. Alltid fått blanka papper, på varje besiktning. Alltid servad som den ska, och helt rostfri. 2 ägare, jag är tredje smile inredningen är helt mint. Inte en skråma på säten, baksäten, dörrsidor mm.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang