husseman skrev:
Hmm, be ägaren åka o besikta bilen innan du köper den. Går den igenom, vilket den givetvis kommer göra..så e´problemet löst.
mvh/Husse
ja chansen att få en bes som har någon form av koll på en honda är ju så extremt liten att den är obefintlig.. jag skulle inte kunna avgöra exakt motor visst jag ser skillnad på en b16 och en k24 men det är ju inte mycket mer än så. då har jag relativt stort intresse av fordon rent allmänt. men fått bes gubbar som klagar på en orginal 740turbo för att det minnsan inte fanns några äkta 740turbo 1991. sen att den var reggad med 165hk verkade mindre relevant just då i hans huvud
sen att det visst fanns turbosar 91 men att dom inte såldes i sverige från början verkade han missat helt

men så var min bil en importbil så inget konstigt direkt att det var just en 91ans 740turbo.. hade iof oxå varit lite misstänksam med den bilen..
motor och låda var från en 940turbo 97:A dock samma motorkod på orginal motorn b230ft
inredningen var en 940 98:Ans classic osv så inte mycket var orört på den bilen pga den var så dåligt skick vid köp att jag fick kasta allt och byta ut det

Senast redigerat av Growe (28 augusti 2021)
Kör fort så hinner inget hända...