30 september 2021
Trådstartare
Vet inte bilen bara dog han inte kolla det men de men oljan såg bra ut på stickan iaf, för jag vet att lite olja o vatten läckte från toppen innan och att ja fått fyla på vatten rätt ofta men de sa la stopp nu när topplockspackningen la av helt nu då, köpte bilen för billigt och de enda som var med bilen var la att de läckte vatten så förlust går jag ändå inte vad jag än behöver göra men som sagt tycker de är väldigt skumt att bilen ba la av men tänker de nog säkert fullt med vatten i cylindrarna, ksk hsr fel nu men trycket som bildas måste väl skjutit in vatten så de inte blev en kompression men då kommer ju andra tanken hur fan de kom in vatten in dit, för lät lite som den knackade 5 min ksk innan den la av eller inte knacka så men typ pysste pss pss pss inte hela tiden lixom svårt och förklara men de va exakt samma ljud som när ja fyllde på vatten som om nått kokade typ. Är glad att de är en B230 motor o inte en ny bil för då hade de varit trångt och lävulst och jävligt dyrt förlåt för mkt text försöker säga vad ja kan tro de är samt lite svar om jag har fel, kändes som om topplockspackningen gick ännu mer sönder när de börja låta och då måste de nog bara pissat ut vattnet som va i och gått varmt tills bilen bara dog, de fan svårt när man inte vet hur det ser ut inuti, har inga verktyg eller något hemma heller så kan inte meka med den på parkeringen de lite surt.