Bakljus, bromsljus baklucka på Subaru Forester funkar inte.

Malina
16 oktober 2021 · 3 Inlägg

Hej,
jag har en Subaru Forester från 2000 och nu funkar bakljus och bromsljus inte (blinkers funkar)
dessutom låser sig inte bakluckan när jag låser med centrallåset.
Har kollat säkringar och relän, men kan inte se att något ser trasig ut (vet för övrigt inte helt hur ett relän beter sig när det är trasigt.
Har någon ett förslag på hur jag kan åtgärda detta vore jag väldigt tacksam. Och dessutom undrar jag om vad som händer om polisen stoppar en.

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
16 oktober 2021 · 14 054 Inlägg

Malina skrev:
Hej,
jag har en Subaru Forester från 2000 och nu funkar bakljus och bromsljus inte (blinkers funkar)
dessutom låser sig inte bakluckan när jag låser med centrallåset.
Har kollat säkringar och relän, men kan inte se att något ser trasig ut (vet för övrigt inte helt hur ett relän beter sig när det är trasigt.
Har någon ett förslag på hur jag kan åtgärda detta vore jag väldigt tacksam. Och dessutom undrar jag om vad som händer om polisen stoppar en.

Funkar inte bakljus och bromsljus så får du nog böter på plats om dom stoppar dig speciellt om det är skymning eller mörker för då syns det mycket bättre när det inte fungerar. Bakluckan bryr dom sig inte om.

/Benny

Senast redigerat av Vettemannen (16 oktober 2021)

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Malina
16 oktober 2021 · 3 Inlägg

Ok, tack

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang