Ljudisolering till bilen

Luggeh
27 oktober 2021 · 2 Inlägg

Hej, jag tänkte kolla om någon vet om någon billig i bra ljudisolering till bildörrarna, finns så mkt olika märken och varianter så vet ej vad man ska ta, jag hittade detta för en billig peng verkar det som https://www.brl.se/sv/artiklar/silent-c … gISd_D_BwE
Detta är då för en dörr, så 600kr för alla 4 dörrar, är detta värt/bra eller har ni några andra ideér
Jag tänkte passa på att ljudisolera nu när jag byter högtalare

Senast redigerat av Luggeh (27 oktober 2021)

patrik79
29 oktober 2021 · 782 Inlägg

Jag köpte paketen du funderar på till en Ford focus 2010. Jag tyckte det va prisvärt och blev nöjd.
Hade jag haft en mer ljudisolerad bil från början så är jag inte säker på att jag tyckt det va värt pengarna.

Luggeh
29 oktober 2021 · 2 Inlägg

patrik79 skrev:
Jag köpte paketen du funderar på till en Ford focus 2010. Jag tyckte det va prisvärt och blev nöjd.
Hade jag haft en mer ljudisolerad bil från början så är jag inte säker på att jag tyckt det va värt pengarna.

Blev så att jag isolerade med armaflex ultima, fick ta ifrån jobbet så det var gratis.
Aldrig hört någon som gjort som mig, men det verkar funka rätt bra, dock har jag bara bytt högtalare och isolerat bakdörrarna än så kan ej ge en full rescension, dock rekomenderar jag ej att göra detta eftersom det kostar som in i helvete om man faktiskt köper det

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang