nått är fel på den.. bara så där när man ser den på bild så ser det inte rätt ut.. dom har ju utan tvekan målat om trösklarna för dom är svarta orginal
bara första anblicken får mig misstänksam. kanske bara är jag men.
De enda felen som jag ser är ett litet hack i bagageluckan och att en bit har gått av på ratten. Trösklarna vet jag inget om, men ska tydligen vara svarta. https://www.blocket.se/annons/norrbotte … e/99614056
Den är också ruskigt fräsch under huven, både EGR och servopump verkar ju vara omlackade, jag har svårt att tro att bägge dessa kommer i samma färg annars. Nog har den blivit vidgjord, allt.
Likaså motorblocket ser alldeles för blankt ut för att vara originalfärg, åtminstone på en bil som gått 20000 mil. Intressant att det står att bilen är 6 växlad...
Likaså motorblocket ser alldeles för blankt ut för att vara originalfärg, åtminstone på en bil som gått 20000 mil. Intressant att det står att bilen är 6 växlad...